Vakgarage Rida Occasions en Werkplaats in Terneuzen

  • 0115-62...Toon nummer
  • Mr. F.J. Haarmanweg 4, 4538AR, Terneuzen
  • Rubriek: Autodealers personenwagens
  • KvK-gegevens

Openingstijden

  • Ma
    08:00
    17:30
  • Di
    08:00
    17:30
  • Wo
    08:00
    17:30
  • Do
    08:00
    17:30
  • Vr
    08:00
    17:30
  • Za
    09:30
    16:00
  • Zo
    Gesloten

Type autobedrijf

  • Universeel autobedrijf

Diensten

  • Airco onderhoud,
  • APK keuring,
  • Autoalarm inbouwen,
  • Auto lease,
  • Auto spuiten,
  • Carkit inbouwen,
  • Financiering,
  • Inkoop gebruikte auto's,
  • Inruilen auto,
  • Onderhoud,
  • Proefrit,
  • Ruit reparatie,
  • Schadeherstel,
  • Schadetaxatie,
  • Storing oplossen,
  • Taxatie auto,
  • Verhuur auto's

Betalingsmogelijkheden

  •  
  •  

Beoordelingen

Geef uw mening over

Vakgarage Rida Occasions en Werkplaats

Geef uw mening

    • 5 beoordelingen, gemiddeld:
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Zojuist mijn drie jaar jonge kia picanto opgehaald , wij zijn zeer tevreden , was aangenaam om er een auto te kopen we zijn uitermate correct behandeld, waren zeer welkom , lekker bakje koffie en een leuke taart gekregen.
      Voor herhaling vatbaar !!!!
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
      Ervaring:
      Op 09-04 bij Rida en Selekta, Handelspoort 7, na een aanrijding buiten mijn schuld, mijn Rover 75 ter reparatie gebracht. Schade bedroeg 1800 euro. Omdat er twee bijgewerkte krasjes tussen de schade zaten, wilde men van mij een eigen bijdrage van 300 euro. Na enige onderhandeling werd dit teruggebracht tot 175 euro......
      Op 14-04 was de auto klaar. Bij het ophalen moest men nog een plekje wegpoetsen; zou 10 min. duren. Na een half uur gewacht te hebben, bleek men de wagen op de brug ineens niet meer te kunnen starten. Er werden twee verschillende computers bijgehaald, die de meest vreemde uitslagen gaven. Wagen was niet meer te starten, en werd uiteindelijk door een monteur van het garagebedrijf Rida naar de Mr. Haarmanweg 4 gesleept.
      Na 3 dagen meldde men, dat de benzinepomp ineens kapot was. Een dag later weer gebeld, met de mededeling, dat deze pomp in Nederland niet meer leverbaar was.
      Na wat Googlen op internet vond ik een nieuwe pomp bij Misterparts.nl. Meldde dit bij de garage. Men ging toen ook op internet zoeken bij ,,hun kanalen”, en de pomp bleek ineens wel leverbaar, weliswaar zo’n 100 euro duurder dan de pomp die ik gevonden had. Op mijn verzoek om mijn pomp te bestellen (misschien met bedrijfskorting”?) ging men niet in, ,,omdat er dan niets op verdiend werd”. Blijkbaar heeft men bij Rida nog nooit van service of klantvriendelijkheid gehoord!
      Pomp besteld bij Misterparts, en een paar dagen later afgeleverd bij de garage. Enkele dagen daarna werd ik gebeld, dat ook ineens het benzinefilter helemaal verstopt was, en vernieuwd moest worden a 157 euro excl. btw. en montage. Men zou de wagen ook aftanken om te zien of de tank dicht was na montage. Na weer enkele dagen kon ik de wagen op 23 april ophalen, tegen betaling van de (mijns inziens zeer hoge) rekening van 1561,81 euro. Men sprak o.a. over 15 uur ,,onderzoekskosten” . Een specificatie, die ik na 2 dagen per post zou krijgen, ontving ik pas op 2 juni! Dus zo’n 5 weken later.
      Bij het ophalen stond de tankmeter niet helemaal bovenaan. Gedurende enkele dagen daarna hing er een sterke benzinelucht in de wagen. Teruggegaan. Wagen werd nagezocht, niets gevonden. De wagen bleef enkele dagen open staan, om de dampen weg te laten trekken. Ik belde ook op met het idee, de wagen ditmaal echt helemaal vol te tanken, om zo te zien of er toch geen lekkage was. Na 2 dagen een telefoontje, dat de tank wel helemaal vol was, maar de meter dit niet meer aanwees. Na weer een dag een telefoontje, dat de monteur de wagen wilde ,,resetten”, en de benzinemeter na het losmaken van de accu helemaal niets meer aanwees!
      De ,,kapotte” onderdelen mee naar huis genomen. Het benzinefilter was op het oog niet vervuild, er had hoogstens een nieuw filter a 20 euro ingekund. De benzinepomp bleek na aansluiting toch goed te werken......... Volgens de monteur was het filter verstopt en had men dit schoongeblazen, waardoor er geen vuil meer waarneembaar was.
      12 mei was de Rover uiteindelijk klaar. Bij montage van de benzinepomp bleek men de vlotter te hebben verbogen, zodat hij dus niet goed meer aanwees.....
      Conclusie: een knullige en langdurige reparatie van een simpel verstopt filter. De beloofde specificatie van de rekening, die ik na 2 dagen per post zou ontvangen, kreeg ik pas na zo’n 5 weken overhandigd.
      In een gesprek, dat ik later nog met de eigenaar van de garage had over de mijns inziens hoge rekening, werd mij ter compensatie een gratis APK-beurt aangeboden.....
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: wel redelijk goed bedrijf alleen proberen ze klanten te lokken met lage prijzen en als je dan komt kijken komt de bpm en btw er nog bij komt er ineens 7000 tot 10000 euro extra op de advertentie prijs bij voorbeeld staat op de site een Volvo v70 wel jammer zo
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
      Ervaring: Perfecte Service
      Goede afspraken , vriendelijk personeel.
      Aanbeveling: ja
    • 36 beoordelingen, gemiddeld:
    • Fantastisch,
      Als de auto een beurt nodig heeft ,haalt Patrick hem op ,s’avonds .Blijf nog even gezellig praten ..en andere dag wordt de auto weer netjes terug gebracht ......de service is prima ,ze doen niks onnodig ...en de auto zelf is ook fantastische. Hij rijd lekker ...en Patrick is ook prima ....haha
      Lees meer
    • Geweldige Service
      Erg goed geholpen, na een warm onthaal met soep erbij! Goed geregeld!
      Lees meer
    • wisselend
      pech gehad in het afgelopen jaar met een probleem dat langdurend niet kon worden opgelost. Uiteindelijk, na weken en na inschakeling van Kia Nederland, lukte het toch en daarna heeft de auto het goed gedaan. De lange duur van het probleem was frustrerend. In het algemeen heb ik toch een positieve ervaring met KIA en Rida.
      Lees meer
    • Zeer goede ervaring voor 2e hands
      Ik kwam voor een tweedehands 'budget' auto voor mijn zoon. Er stond een hatchback met de juiste motor en een stationwagen met de verkeerde motor......wat nu ? De verkoper probeerde niet uit eigen voorraad te verkopen, maar begeleidde ons bij een aankoop van internet (garage in Zeist). De auto werd voor ons opgehaald, kreeg een inspectiebeurt, een klein defect werd gerepareerd en een taart bij aflevering. Wat een service !!!!!<br/>Je koopt een 2e hands en krijgt de service alsof je een nieuwe auto koopt.<br/><br/>Ik kom hier zeker terug (mijn dochter moet binnenkort ook een auto).
      Lees meer
    • Een zeer goede garage met vriendelijke vakbekwame medewerkers
      Bij deze garage wordt ik al 11 jaar zeer goed geholpen en neem daarom graag de moeite om van Vlissingen naar Terneuzen te rijden.<br/>De medewerkers zijn allemaal zeer vriendelijk en klant gericht, er is hier geen moeite te veel.<br/>Ik kan hier altijd wachten als de auto een beurt krijgt i.v.m. de afstand.<br/>Zoekt U een goede garage dan moet U bij Autohuis Terneuzen/vakgarage Rida zijn
      Lees meer
    • professioneel en gastvrij
      Het garage personeel is altijd zeer gastvrij en behulpzaam.<br/><br/>Service geweldig
      Lees meer
    • leuke service
      zeer klant vriendelijke dealer die altijd tijd heeft voor de klant.<br/>een zeer ervaren garage.
      Lees meer
    • Prachtige
      Zeer mooie showroom
      Lees meer
    • Goede firma
      Wordt altijd keurig geholpen daar is zeker niks mis mee.
      Lees meer
    • CORRECT EN GOED ADVIES
      Altijd correct en goed advies
      Lees meer
    • Zeer tevreden
      Ik zal andere klanten ook aanraden om naar de Rida te komen.<br/>Vriendelijke personeel wordt goed geholpen.
      Lees meer
    • goed geholpen
      Niet te lang hoeven wachten voordat ik geholpen werd. Lekker bakje koffie.
      Lees meer
    • zeer goede service, prettige ontvangst met erwtensoep en/of koffie
      Ik ben niet anders gewend ,zeer goede aanbeveling!
      Lees meer
    • Picobello
      Altijd goed geholpen in de garage en in de showroom kom hier graag.<br/><br/>Prima garantie en pechhulp
      Lees meer
    • Goede service
      Al meer dan 20 jaar klant
      Lees meer
    • zeer goed
      Prima service en vriendelijk personeel.
      Lees meer
    • Super bedrijf, mensen zijn vriendelijk en behulpzaam
      Ik ben nu klant van Kia enkele jaren, ben super tevreden met de begeleiding voor het kopen van een nieuwe auto, staat altijd iet mooi tussen als ik kom voor de KIA test dag.<br/>Ik vertrouw de medewerkers en als ik vragen heb kan ik altijd terug naar hun, problemen worden altijd opgelost.<br/>Ga zo door.
      Lees meer
    • Goede service
      Leuke testdag duurde wel iets langer
      Lees meer
    • Service is goed
      Mooie auto's zeker de xceed
      Lees meer
    • Goed en netjes geholpen
      Goed en netjes geholpen :)
      Lees meer
    • Het duurde dit jaar wat langer dan vorig jaar
    • Goed
      Altijd tevreden geholpen en maandag krijg ik weer mijn winterbanden.
      Lees meer
    • goede ervaringen
      zeer tevreden van mijn kia rio
      Lees meer
    • prima service
      prima
      Lees meer
    • goede service
      ik wordt hier altijd goed geholpen is mijn ervaring
      Lees meer
    • Een ongelooflijke ervaring
      Bij mijn vorige onderhoudsbeurt werd mijn Kia zoals gewoonlijk weer eens goed onderhanden genomen en toen werd mij verteld dat de volgende keer hoogstwaarschijnlijk mijn banden vervangen zouden moeten worden. Dit was ik een paar weken later natuurlijk al vergeten, maar nu belde de garage mij een paar weken geleden op om me eraan te herinneren dat met de winter die eraan komt we toch maar eens de banden van mijn Kia Rio moeten vervangen. Dus dan hebben we maar meteen een afspraak gemaakt voor de bandjes. Nu kom ik deze morgen aan bij de Kia garage en staat er gewoon een Stinger voor de deur. Ik dacht bij mezelf "jongen, zo een kans krijg je nooit meer om die van binnen te zien" dus de stoute schoenen aangedaan en gevraagd aan de meneer achter de balie of ik die Stinger eens van binnen mag zien. Komt hij een paar minuutjes later terug met de sleutel van de Stinger, geeft ze aan mij en zegt me "kom we gaan een stukje rijden"!!! Nou wat een ervaring en wat een prachtige auto, echt ON-GE-LOOF-LIJK!!!!!!! Dat geluid wanneer dat beest start en de luxe die je van binnen proeft is een ervaring die ik nooit zal vergeten. Zo agressief en comfortabel tegelijk. Dit is echt een rij-ervaring die mij nog lang zal bij blijven.<br/><br/>Dank je wel KIA
      Lees meer
    • Zoals het hoort
      Service van het hoogste niveau.<br/>Alles wat men mag verwachten van een garage.<br/>Vooral Patrick heeft klanttevredenheid hoog staan.<br/>Hij kent iedereen en doet net het beetje extra zodat je je als klant echt koning voelt.
      Lees meer
    • Zeer tevreden !
      Al jarenlang heeft mijn moeder prima ervaringen met vriendelijkheid en service van met name Patrick. Ieder jaar nam hij persoonlijk contact op ivm APK en kwam de auto aan huis ophalen. Er werd niets aan de auto gesleuteld, vervangen etc zonder overleg/afstemming en dat is erg fijn. Dit jaar heb ik zelf de honneurs waargenomen ivm de auto en ik ervaar precies hetzelfde : klantvriendelijk, persoonlijk en passend bij het gebruik van de auto de nodige inspanningen om veilig te kunnen blijven rijden (niets meer en niets minder). Heel prettig !
      Lees meer
    • Patrick in een zin, groote klasse
      mijn auto moest voor een apk, maar wegens ziekte kon ik hem niet brengen, geen punt voor Patrick v d Vijver, in zijn eigen tijd kwam hij<br/>hem ophalen en thuis brengen, zeer groote klasse.
      Lees meer
    • gewoon geweldig goed en zeker een aanbeveling waard
      van af dat ik mijn toen nieuwe Kia Picanto gekocht heb , heb ik altijd super goede service gekregen speciaal van Patrick die er altijd voor gezorgd heeft dat mijn auto de juiste behandeling gekregen heeft die nodig was tot nu toe . ook voor mij heeft hij altijd een vriendelijk woord en een kopje koffie klaar . tevens indien nodig en desgevraagd wijze raad , prima service en ik hoop Patrick nog lang bij de garage terug te zien .
      Lees meer
    • Zee goed en prettig autobedrijf om zaken mee te doen
      Zeer prettig autobedrijf, werd ontvangen met een kopje koffie en er waren allemaal activiteiten in de showroom. Het bleek dat dit bedrijf een open dag had voor hun 50 jarig bestaan. De kinderen hebben zich vermaakt op het springkussen en in de formule 1 simulator. IK kwam eigenlijk binnen om te kijken voor een nieuwe auto gebruikt.<br/>Echter na het aangeven van mijn persoonlijke voorkeuren en situatie kreeg ik een hele mooie aanbieding op een nieuwe auto.<br/><br/>Ik hoop volgende week mijn nieuwe KIA Picanto bij Autohuis Terneuzen op te gaan halen. Nogmaals top autobedrijf en service!
      Lees meer
    • Mooi bedrijf, vriendelijk personeel, mooi aanbod auto’s
      Prettig geholpen door verkoper, mooie tweedehands auto gevonden! Binnen mijn budget
      Lees meer
    • Correcte ontvangst en prettig gesprek over Kia X Ceed
      Ik werd gastvrij ontvangen door de verkoper Dennis. Ik kreeg uitgebreide informatie over de nieuwe X Ceed die net nieuw in de showroom is. Ik heb samen met de verkoper een proefrit gemaakt en overweeg deze mooie auto als optie voor mijn toekomstige aankoop te kopen.<br/>Fijn dat ik tot in detail de voors en tegens van dit model toegelicht heb gekregen.<br/>Ik raad iedereen aan om de Kia X Ceed in de showroom te gaan bekijken.
      Lees meer
    • 3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring
      wel redelijk goed bedrijf alleen proberen ze klanten te lokken met lage prijzen en als je dan komt kijken komt de bpm en btw er nog bij komt er ineens 7000 tot 10000 euro extra op de advertentie prijs bij voorbeeld staat op de site een Volvo v70 wel jammer zo
      Lees meer
    • 5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
      Perfecte Service Goede afspraken , vriendelijk personeel.
      Lees meer
  • Beoordeel dit bedrijf:
  • Service
  • Prijs / kwaliteit
  • Assortiment
  • Betrouwbaarheid

Schrijf hier uw eigen beoordeling:

Mr. F.J. Haarmanweg 4, 4538AR, Terneuzen

Map
Plan route

Foto en Bedrijfsvideo

Afbeelding website
detelelefoongids.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken (bv scripts, pixels en web beacons). Functionele en analytische cookies worden gebruikt om uw gebruik van de website te analyseren en de functionaliteit en effectiviteit van de website te verbeteren. Sommige advertenties maken eveneens gebruik van cookies. Deze cookies kunnen door ons en door derde partijen waaronder het advertentienetwerk van Google worden gebruikt om je internetgedrag binnen en buiten onze website te volgen. Hiermee kunnen advertenties aan jouw interesses worden aangepast. Meer weten over onze cookies klik dan hier.
Door verder gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het plaatsen en gebruik van de cookies