Terpstra Vakgarage in Drachten

Openingstijden

  • Ma
    08:00
    18:00
  • Di
    08:00
    18:00
  • Wo
    08:00
    18:00
  • Do
    08:00
    21:00
  • Vr
    08:00
    18:00
  • Za
    09:00
    17:00
  • Zo
    Gesloten

Extra gegevens

  • mobiele telefoon: 0512-54...Toon nummer
  • mobiel: 06-5320...Toon nummer

Omschrijving

Autorijden met het merk Vakgarage Terpstra staat voor plezierig en vertrouwd rijden. Wij bestaan sinds 1990 en de beleving van een auto is door de jaren heen erg veranderd. Autorijden moet vertrouwd zijn, het moet de nodige luxe hebben en het moet aan uw eisen voldoen.

We zijn de laatste jaren flink gegroeid en kunnen u een occasionaanbod van 150 autos aanbieden, waardoor we aan veel van uw wensen kunnen voldoen. Ook voor uw nieuwe auto, van welk merk dan ook, bent u bij ons aan het juiste adres.

Maar er zijn meer redenen om voor ons te kiezen. Wanneer het nodige aan uw auto moet gebeuren, omtrent APK, beurten, reparatie, schadeherstel enz., staat het Vakgarage Terpstra team voor u klaar.
Vele tevreden klanten gingen u voor. Wanneer u voor Vakgarage Terpstra kiest, kiest u voor persoonlijk contact. Een garage waar uw tevredenheid centraal staat, die BOVAG gecertificeerd is en lid is van de NAP-pas. Een garage die over vakbekwame monteurs en een moderne werkplaats beschikt.

Autotype

  • Hatchback

Merken

  • Alle merken,
  • Fiat,
  • Opel,
  • Renault,
  • Seat

Diensten

  • APK keuring,
  • Financiering

Toegankelijkheid

  • Begane grond

Betalingsmogelijkheden

  •  
  •  
  •  
Overige betaalwijzen
  • Overige betaalmethoden

Aangesloten bij / Certificering

  • Vakvereniging
    vakgarage
  • Branche organisatie
    BOVAG / / Autogekeurd
  • Gecertificeerd door
    rdw

Parkeren

  • Parkeren op straat Bij de ingang

Gerelateerde keywords

  • garage,
  • banden,
  • apk

Beoordelingen

Geef uw mening over

Terpstra Vakgarage

Geef uw mening

    • 821 beoordelingen, gemiddeld:
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Geen goede ervaring. Ondanks de mooie auto die ik daar zag ben ik afgehaakt ivm de ongeïnteresseerde en lakse houding van het personeel. Kwam om 17:40 aan en na half uur wachten werd ik eindelijk geholpen. Na een testrit moest ik weer 40 minuten wachten voordat ik een (waardeloos) gesprek met de verkoper had. Was er klaar mee en had geen zin om bij hun de auto aan te schaffen. Nooit weer vakgarage terpstra
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Aanvulling op eerdere review. Vakgarage Terpstra heeft uiteraard NIET geïnformeerd over de kapotte koplamp stelmotor. Totale onderhoudskosten tot nut toe: E750,- voor een auto die E1500,- heeft gekost. Jammer voor een garage die het keurmerk \"Vakgarage\" draagt.
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Fiat Seicento 1.1, 63-PX-PK gekocht in Juli 2018.
      Geen overzichtelijke onderhoudshistorie, dus niet na te gaan of distributieset vervangen was. Voor meerprijs werd dit gedaan, maar garage had hier \"eigenlijk\" geen zin.

      Half jaar later: Alle remmen en filters moesten vervangen worden. Totale rekening E500,-. Deze remmen waren al slecht bij aankoop, maar garage heeft hier niet over geïnformeerd.

      Volgende APK: Linker koplamp stelmotor is stuk, moedwillig met een schroef vastgezet. Garage heeft hier over geïnformeerd. Kost rond de E120,- om dit te vervangen.

      Kortkom, auto was technisch niet in orde bij aankoop. Van de klant moet maar worden verwacht dat hij dit soort dingen weet.
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
      Ervaring: Vorige jaar juni een prachtige BMW Z4 gekocht bij Terpstra.
      Nu een jaar verder, nog steeds zeer te vreden met mijn Cabrio. Vakgarage Terpstra TOP!!!
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Arrogante benadering. In ons geval geen enkele behoefte om een auto te verkopen. Ongeïnteresseerdheid ten top. Ook niet op aangeven om proef te rijden. Indien dit beviel gelijk te kopen. Geen discussie over de vraagprijs, kon niets vanaf. Overigens staat de auto na vele weken nog steeds te koop.
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Vanmiddag hadden we een afspraak om een auto te bekijken. 3 kwartier hier voor heen gereden, blijkt dat de auto al verkocht is. Zeer slechte zaak! Jullie hadden ons eerst wel even kunnen bellen. Nu voor niks heen geweest!
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Onlangs een leuke Mazda 626 gekocht bij Garage Terpstra.Auto voelde gelijk goed.aan maar bij nadere inspectie kon ik de km.en montage d.riem niet vinden op de motor of sticker.Terpsta kwam met het voorstel wij de onderdelen en garage het werkloon. Vandaag de auto weer gehaald en zeg wederom net als voorgaande keren SUPER !!!!!
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Vorig jaar samen met mijn vader op zoek geweest naar een auto die hij kon gebruiken voor zijn werk. Uiteindelijk zijn we bij vakgarage Tersptra beland en daar vonden we een citroën Berlingo met weinig kilometers.
      Samen met de eigenaar e.e.a. besproken, heeft de auto van mijn vader bekeken en kwam met een goed voorstel. Hier waren we zo uit en hebben de auto gekocht. Ook het papierwerk na de tijd werd netjes en kundig afgehandeld, prima plek voor een auto als je op zoek bent.
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
      Ervaring: Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Altijd tijd tussendoor voor een klein klusje zoals een lamp verwisselen of en band controleren.
      Na de laatste grote beurt was onze auto gewassen en waren de automaten vervangen, omdat de oude doorweekt waren. Wat een service!
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Vandaag 11-03-2019 een mooie occasion gekocht bij Terpstra in Drachten Wij werden prima geholpen door Marco Douma Hij was vriendelijk en zeer behulpzaam Wij hebben onze eigen auto met een goede deal kunnen inruilen Zodat er een win win situatie is ontstaan
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
      Ervaring: Op 25 januari 2019 een auto gekocht. Wij hadden Van te voren vast voor de auto gebeld. Aan de telefoon werden wij vriendelijk te woord gestaan. Ook bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en ondanks de drukte ook uitgebreid te woord gestaan. Bij de testrit van de auto piepten de remmen maar dit zou volgens de verkoper bij de APK, die wij bij aankoop zouden krijgen, verholpen worden. uitendelijk trotse eigenaar geworden van de auto. Na ongeveer 2 weken begonnen de remmen toch weer behoorlijk te piepen. Wij naar een garage gegaan en het bleek dat de remmenschijven wel vervangen waren maar dat het erg goedekope schijven zijn die het piepen veroorzaakt. Wij kregen van de garage te horen dat de remschijven en blokken dus vervangen moesten worden. Daarnaast kregen wij te horen dat de koppeling versleten is en vervangen moet worden. Totale reparatie kosten bedragen 1200 euro. Verder zijn wij erg tevreden met de auto. Alleen jammer van de enorme kostenpost die binnen zo een korte tijd al bij de auto kwam. verder leuk en vlot personeel waar je, je snel op je gemak voelt.
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
      Ervaring: Afgelopen dinsdag een mooie Fiat Punto gekocht bij Vakgarage Terpstra Drachten. Mijn auto was plots stuk gegaan en ik moest snel handelen met een beperkt budget. Op zich prima ontvangen door de jonge verkoper die ons (met weinig woorden) het een en ander vertelde over de auto. Na een proefrit besloot ik de auto te kopen en kon hem de week erna ophalen, incl. APK en grote beurt. Wat me opviel is de “niet lullen maar doen” mentaliteit. Op zich niets mis mee maar een beetje humor of een leuk gesprekje zou ook leuk zijn. Misschien een aandachtspunt voor Terpstra om wat meer te investeren in klantrelaties i.p.v. verkopen, verkopen, verkopen.

      Dezelfde avond merkte ik toen het donker was dat er een interieurlichtje kapot was (links bij de bestuurderskant in de deur). Niet iets waar de alarmbellen van gaan rinkelen maar wel iets wat gewoon even goed moet, wel zo netjes ijkt mij. Dag na de aankoop gebeld of ik even langs kon rijden omdat ik toch in de buurt was, dit was niet mogelijk i.v.m. drukte in de werkplaats. Begrijpelijk, geen probleem. Afgesproken dat ik die zaterdag tussen 10:00 en 13:00 langs kon komen, dan zou de monteur er even naar kijken. Bij aankomst heeft Folkert er één blik op geworpen en vrijwel meteen geconstateerd dat hij dat niet ging maken, het zou eventueel kunnen maar dan moest ik de auto een andere dag brengen en zou ik hem wel en een hele dag kwijt zijn. Ik vroeg mij toen hardop af of ze dit niet mee hadden genomen met de grote beurt? Zijn antwoord meteen: “Nee, daar kijken ze echt niet naar, dit is pure luxe…”. Ik kreeg het gevoel dat hij er niet zoveel zin in had en ik niet zo moest zeuren. Een beetje overdonderd ben ik weer weggereden. Ik ben absoluut geen pieper maar is dit de manier hoe ze met klanten omgaan nadat je een auto bij hen gekocht hebt? Ik besloot bij de plaatselijke Fiat dealer langs te rijden (aangezien ik toch tijd over had), misschien konden zij mij meer vertellen. Ik werd hier hartelijk ontvangen en samen met mij hebben ze even rustig naar het lampje gekeken. Hooguit een halfuurtje/uur werk + weinig kosten voor het te vervangen lampje. Ook de motorkap open gehad, hier kwam een fixe diesellucht vanaf, er werd een kapot brandplaatje van de verstuiver geconstateerd. Iets wat bij de grote beurt wel opgemerkt had moeten worden. Dit moet op korte termijn worden gerepareerd…
      Als je een auto koopt + APK en grote beurt verwacht je toch dat dit soort dingen worden verholpen? Dit zou meteen op moet vallen. En als je dan terugkomt bij de garage sta je binnen 5 min. weer buiten. Opmerkelijk is dat de Fiat dealer meteen wist over welke garage het ging, zonder dat ik dit had gezegd. Ze waren hier absoluut niet over te spreken en hebben meer dit soort situaties gezien.

      Kortom: auto gekocht, probleem geconstateerd, gebeld om langs te komen, afspraak gemaakt voor 4 dagen later, er speciaal voor naar Drachten rijden (60km) om vervolgens binnen 5 min weer buiten staan. En daarna door de dealer nog een kapotte brandplaat verstuiver ontdekt die zeer binnenkort gerepareerd moet worden.

      Is dit service Terpstra? Kijk, dat lampje is niet het einde van de wereld, maar hoe jullie vervolgens met de klant omgaan zorgt ervoor dat ik deze review schrijf. Heb er echt een naar gevoel aan over gehouden. Ook ik heb de slechte reviews op internet gelezen, maar toch besloten een auto bij jullie te kopen. Ik dacht ik vorm zelf wel mijn mening en uiteindelijk gaat het om de auto.. Ik kan nu helaas niet anders dan me aansluiten bij deze mensen. Voor iedereen die een auto wil kopen bij deze garage: denk er even goed over na. Prijzen van auto’s zijn prima, maar de service is slecht. Ook twijfel ik over de kundigheid aangezien ik betaald heb voor een grote beurt, maar nu, na 2 dagen rijden, meteen met een reparatie zit van waarschijnlijk wel een paar honderd euro. En wie weet wat er nog meer achterweg komt….
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
      Ervaring: Afgelopen dinsdag een mooie Fiat Punto gekocht bij Vakgarage Terpstra Drachten. Mijn auto was plots stuk gegaan en ik moest snel handelen met een beperkt budget. Op zich prima ontvangen door de jonge verkoper die ons (met weinig woorden) het een en ander vertelde over de auto. Na een proefrit besloot ik de auto te kopen en kon hem de week erna ophalen, incl. APK en grote beurt. Wat me opviel is de “niet lullen maar doen” mentaliteit. Op zich niets mis mee maar een beetje humor of een leuk gesprekje zou ook leuk zijn. Misschien een aandachtspunt voor Terpstra om wat meer te investeren in klantrelaties i.p.v. verkopen, verkopen, verkopen.

      Dezelfde avond merkte ik toen het donker was dat er een interieurlichtje kapot was (links bij de bestuurderskant in de deur). Niet iets waar de alarmbellen van gaan rinkelen maar wel iets wat gewoon even goed moet, wel zo netjes ijkt mij. Dag na de aankoop gebeld of ik even langs kon rijden omdat ik toch in de buurt was, dit was niet mogelijk i.v.m. drukte in de werkplaats. Begrijpelijk, geen probleem. Afgesproken dat ik die zaterdag tussen 10:00 en 13:00 langs kon komen, dan zou de monteur er even naar kijken. Bij aankomst heeft Folkert er één blik op geworpen en vrijwel meteen geconstateerd dat hij dat niet ging maken, het zou eventueel kunnen maar dan moest ik de auto een andere dag brengen en zou ik hem wel en een hele dag kwijt zijn. Ik vroeg mij toen hardop af of ze dit niet mee hadden genomen met de grote beurt? Zijn antwoord meteen: “Nee, daar kijken ze echt niet naar, dit is pure luxe…”. Ik kreeg het gevoel dat hij er niet zoveel zin in had en ik niet zo moest zeuren. Een beetje overdonderd ben ik weer weggereden. Ik ben absoluut geen pieper maar is dit de manier hoe ze met klanten omgaan nadat je een auto bij hen gekocht hebt? Ik besloot bij de plaatselijke Fiat dealer langs te rijden (aangezien ik toch tijd over had), misschien konden zij mij meer vertellen. Ik werd hier hartelijk ontvangen en samen met mij hebben ze even rustig naar het lampje gekeken. Hooguit een halfuurtje/uur werk + weinig kosten voor het te vervangen lampje. Ook de motorkap open gehad, hier kwam een fixe diesellucht vanaf, er werd een kapot brandplaatje van de verstuiver geconstateerd. Iets wat bij de grote beurt wel opgemerkt had moeten worden. Dit moet op korte termijn worden gerepareerd…
      Als je een auto koopt + APK en grote beurt verwacht je toch dat dit soort dingen worden verholpen? Dit zou meteen op moet vallen. En als je dan terugkomt bij de garage sta je binnen 5 min. weer buiten. Opmerkelijk is dat de Fiat dealer meteen wist over welke garage het ging, zonder dat ik dit had gezegd. Ze waren hier absoluut niet over te spreken en hebben meer dit soort situaties gezien.

      Kortom: auto gekocht, probleem geconstateerd, gebeld om langs te komen, afspraak gemaakt voor 4 dagen later, er speciaal voor naar Drachten rijden (60km) om vervolgens binnen 5 min weer buiten staan. En daarna door de dealer nog een kapotte brandplaat verstuiver ontdekt die zeer binnenkort gerepareerd moet worden.

      Is dit service Terpstra? Kijk, dat lampje is niet het einde van de wereld, maar hoe jullie vervolgens met de klant omgaan zorgt ervoor dat ik deze review schrijf. Heb er echt een naar gevoel aan over gehouden. Ook ik heb de slechte reviews op internet gelezen, maar toch besloten een auto bij jullie te kopen. Ik dacht ik vorm zelf wel mijn mening en uiteindelijk gaat het om de auto.. Ik kan nu helaas niet anders dan me aansluiten bij deze mensen. Voor iedereen die een auto wil kopen bij deze garage: denk er even goed over na. Prijzen van auto’s zijn prima, maar de service is slecht. Ook twijfel ik over de kundigheid aangezien ik betaald heb voor een grote beurt, maar nu, na 2 dagen rijden, meteen met een reparatie zit van waarschijnlijk wel een paar honderd euro. En wie weet wat er nog meer achterweg komt….
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Afgelopen zaterdag hebben wij hier onze \"nieuwe\" auto gekocht.
      Een Renault Clio uit 2014. Wij waren er rond 14:00 en het was er erg druk. Toch vriendelijk te woord gestaan, sleutels van de auto gekregen om deze te bekijken en een kopje koffie erbij gekregen. Voelde allemaal erg ontspannen en er werd geen druk opgelegd. Na een proefrit waren wij helemaal overtuigd. Realistische inruilprijs gekregen en alles werd netjes op papier gezet. Inmiddels rijden wij in de auto en zijn helemaal happy. De auto werd netjes afgeleverd (met een presentje).

      Leuk, vlot en druk bedrijf waar je, je snel op je gemak voelt. Mooie (schone!) auto's voor scherpe prijzen en leuke mensen. Bedankt!
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Wij hadden een afspraak om een C1 te bekijken. Toen wij kwamen was de auto reeds verkocht. Er werd bij verteld dat dat wel vaker voorkwam. Zeer slordig en teleurstellend!
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: zeer netjes geholpen door verkoper gemaakte afspraken worden netjes nagekomen goede koffie
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Zeer tevreden met de gekochte auto
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Ter herstel van de vorige recensie. Ik ben terruggebeld door de verkoper. Heel netjes zijn we tot een oplossing gekomen. Ik ben zeer tevreden. Ik bied mijn excuses aan voor de vorige recensie die niet helemaal terecht is geplaatst.
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Ik heb gisteren een prachtige polo bluemotion gekocht. Alles ziet er netjes uit. Professioneel bedrijf. Goede verkoper.

      Maar toen ik eenmaal thuis kwam, ondekte ik dat er geen reservesleutel bij zat. Toen ik naar het bedrijf belde kreeg ik te horen dat ik teruggebeld zou worden. Maar dat werd ik niet. Dus zelf maar gebeld, receptioniste vertelde dat er inderdaad geen reservesleutel bij zat. Dit was mij niet verteld bij de verkoop,en omdat het best prijzig is om deze bij te laten maken. Ben ik enigzins teleurgesteld. Dat zorgt ervoor dat ik mij een beetje belazerd voel.
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Ronduit geweldig,

      BMW ingeruild voor een Renault Clio van 2013!
      Bij aflevering alle punten nagelopen die waren afgesproken!

      Heerlijk koffie, en zeer vriendelijke verkopers!

      Top Vakgarage Terpstra, jullie hebben er een zeer tevreden klant bij, die ook voor de reparatie bij jullie terug komt!
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
      Ervaring: Mensen wees gewaarschuwd deze heren komen hun afspraken zeker niet na, vandaag in de ochtend gebeld voor een polo en afgesproken dat we langs zouden komen om de auto te bezichtigen zij gaven aan dat ze er tot 18.00 zouden zijn dus wij op tijd vertrokken richting drachten vanuit utrecht onderweg is het allemaal later geworden dan we hadden gedacht omdat er een grote ongeluk is gebeurd op de snelweg dit kon het bedrijf ook zien we zouden dan ook rond sluitingstijd daar zijn ze gaven aan dat we het beter morgen ochtend/ middag zouden kunnen doen dus wij rechtsomkeer terug naar utrecht heel lullig maar niks aan te doen eenmaal thuis aangekomen horen we dat de auto is verkocht en dat we niet meer hoeven te komen dit is echt te gek voor woorden mischien moesten we van te voren ook de ECHTE negatieve reviews van deze bedrijf zien heel erg sneu om het op deze manier te spelen door deze bedrijf, wees gewaarschuwd zij komen hun afspraken niet na!!
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Prima auto gekocht in juni 2018.
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: In September een audi A4 gekocht bij terpstra, goede deal kunnen sluiten voor een leuke auto. Echter de nieuwe apk was onterecht ivm bult op remslang hier was ik liever over gebeld evt. Tegen meerprijs. Verder geen klachten goed geholpen.
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: 24/10/2018 een vw passat gekocht, en ben zeer tevreden met de aankoop en de afhandeling hiervan!
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Woensdag 12 -09-2018 citroen xsara picasso gekocht voor onze dochter . Via marktplaats bij Terpstra gekomen.De auto zag er net zo mooi uit als de foto. Vriendelijk ontvangen goed gevoel van eerlijke uitleg.
      Zonder veel moeite met een kop koffie erbij geregeld dezelfde dag nog onderhouds beurt plus nieuwe apk en om 17.30 stond de prachtige occasion klaar inclusief nieuwe matten en andere extra.
      Geweldig prettige kijkervaring en service ontvangen.
      Een goed adres voor een mooie occasion
      Niet twijfelen gewoon gaan en ervaar het zelf.
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Zaterdag 1 september peugeot 308 hatchback 2014 opgehaald.
      Prima bedrijf, goed geholpen.
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Je moet therpstra zien als een autohandelaar. Inkopen en dan verkopen. Alles daaromheen is show. Afleveringsbeurt of garantie, laat u aub niet teleurstellen. Het lukt bij therpstra gewoon niet. Alle verhalen over het niet na komen van onderhoud/garantie kloppen doorgaans, helaas. Het is wel bijzonder dat Folkert via deze site zijn naam zuiver wil houden. Het zou hem sieren als hij aan de voorkant klanten te woord staat en doet wat hij vooraf afspreekt.
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Aanschaf gebruikte auto
      prima garage. auto gekocht kort voor vakantie. na ontdekking van kapotte aandrijfhoes enkele enkele uren voor mijn vertrek nog correct hersteld. na vakantie terug met kapotte versnellingsbak. binnen een dag vervangen. geen kosten. alle waardering!

      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: prima garage. auto gekocht kort voor vakantie. na ontdekking van kapotte aandrijfhoes enkele enkele uren nog correct hersteld. na vakantie terug met kapotte versnellingsbak. binnen een dag vervangen. geen kosten. alle waardering!
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
      Ervaring: Goed
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Gangsters terpstra denkt alleen maar aan het verdienen.

      Ik heb vorig jaar een Opel astra gekocht. Na het overeenkomen van de prijs en met inruil van mijn oude auto begon de ellende.

      Eenmaal de betaling gedaan te hebben kwamen de klachten. De auto zou gekeurd worden samen met nog een aantal dingen wat ze zouden maken.

      Het begon met de centrale vergrendeling. Deze zou werken stond er in de advertentie. Dit bleek niet zo te zijn. Na het overwegen een nieuwe sleutel aangeschaft dit heeft al met al 2 maanden geduurd voordat ik deze ook daadwerkelijk werkend kreeg.

      Na enkele weken heb ik een compleet nieuwe uitlaat eronder moeten zetten omdat ze het gat dicht hadden gesmeerd en geverfd hadden zodat deze door de keuring kwam. (Apk zat bij de prijs in ongeacht wat er aan moest gebeuren)

      Daarnaast waren er enkele kleine dingen wat ze zouden doen en niet gedaan hebben.

      Nu een jaar later de auto weer voor de keuring. Wat blijkt, nieuwe remleidingen ed. Terwijl ze dit vorig jaar vervangen hebben met de apk. Beweerden ze.

      Dit is een bedrijf die ik niemand aan zou raden.
      Waardeloos.
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Vanaf het eerste moment dat ik bij de garage binnenliep is mijn vertrouwen in het bedrijf en zijn zeer klantvriendelijk en deskundig personeel, nimmer geschaad. TOP! Wederom een mooie, nette en goede auto afgeleverd.
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
      Ervaring: We werden goed voorgelicht bij de aankoop van de auto. Over de prijs kon niet onderhandeld worden, meeneemprijs! Onze oude auto kon ingeruild worden, maar dat hebben we niet gedaan, op de vrije markt bracht hij meer op.
      De auto werd keurig afgeleverd en de service was goed na het constateren van wat kleine \"dingetjes\". Goed bevallen.
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Andere reden
      Ervaring: In april 2017 een fiat punto gekocht en nu 1 jaar later niet door de keuring dit ivm veel roest aan de onderkant en gaten in de bodem ,dit was weggewerkt met tectyl,en niet te zien tijdens de koop.Tevens heeft de keurmeester ontdekt dat de balk krom was,deze auto heeft schade gehad?.Nu zijn de kosten hoger dan de waarde om het te maken.Dus rijp voor de sloop.Ik vindt dat een Vakgarage niet zulke auto,s mogen verkopen,zo ben je geen vakgarage.
      Zo zet je ook levens op het spel.
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: pas een auto gekocht voor 2800 euro,op factuur schrijven ze 2100 euro na twee weken kom ik de auto ophalen, ze hebben voorruit vervangen. vol met stippels zo dat je haast niet kan rijden en ze maken je wijs dat zo was dat terwijl ik zelf heb auto gezien voor dat ik heb betaald en nog grote mond en brutaal,airco kapot, witte rook uit de uitlaat, auto Ab valt uit elkaar,problemen met documenten ezv, ik koop nooit meer een auto bij deze garage en ik ga iedereen afraden om daar een auto te kopen.
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
      Ervaring: Hele slechte ervaring met dit bedrijf. Ze proberen je op kosten te jagen, zonder dit vooraf met je te overleggen en hebben vervolgens ook nog eens een grote mond. Mij zijn ze kwijt als klant en mijn omgeving zal ook te horen krijgen hoe asociaal vakgarage terpstra met hun klanten omgaat.
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: In maart hier een VW Polo uit 2012 aangekocht, bevalt tot nu toe prima. Erg vriendelijke verkoper, snelle aflevering en goede service!
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
      Ervaring: Net bedrijf. Voordat ik met hun in zee ging heb ik de reviews gelezen en die waren over het algemeen goed. Ontvangst vond ik enigszins gehaast. Het kan zijn dat ik hierin een zeikerd ben. Ik werk zelf in een functie waarin klantbeleving zeer belangrijk is. De gekochte auto voldoet grotendeels aan mijn eisen. Tijdens de proefrit stuurde de auto strak. Eenmaal gekocht trilt de auto onder de 100 km/uur behoorlijk in het stuur en dat betekent dat een een loodje verloren is gegaan. Mogelijk toen de auto naar de stoffeerder is gegaan. Had dat niet even kunnen worden opgelost denk ik dan. Voor het overige. Nette auto voor een nette prijs.
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
      Ervaring: VW Golf gekocht, helaas zat er na de aankoop een storing in.
      Gebeld met Folkert, en kon gelijk langs komen.
      Auto gebracht en er stond een leenauto voor mij klaar.
      De reparatie is vakkundig en goed opgelost.
      Vakgarage Terpstra kan ik iedereen aanraden.

      Nogmaals bedankt voor de goede en prettige service.
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Het zijn oplichters, ze verkopen autos die ze niet nakijken. Ik heb een auto gekocht daar van maar 3 jaar oud. Alle stempels staan in het boekje, en toch bleek na 3 maanden de remschijven en blokken volledig verrot te zijn, en dit had kunnen leiden tot ongelukken. En dat is een BOVAG vak garage, die zogenaamd alle autos speciaal selecteert en nakijkt?

      bizar dat in deze industrie het nog steeds geoorloofd is om geen service te verlenen, niet thuis te geven, en mensen af te poeieren zodra ze het geld hebben ontvangen. in elke andere sector zou je een heel groot probleem hebben.

      Veiligheid staat op nummer 1 voor je voertuig. Zeker als hier ook mijn kinderen in vervoerd worden!

      Let op deze man: Folkert Terpstra,

      oplichter 1e klas!!
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: de pas aangekochte auto pas 2 weken in bezit
      tot nu toe bevalt hij uitstekend.
      de ervaring tijdens de aankoop en aflevering 100 %
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Snelle afhandeling bij het kopen van een auto
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Wij zijn vandaag geholpen door Folkert en ik moet zeggen we zijn gewldig geholpen chappo voor Terpstra
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Super bedrijf, in september 2017 een Renault Megane gekocht met garantie op de motor en versnellingsbak.
      In een periode van 2 a 3 maand kleine problemen gehad met de auto ( storingslampje, water in de deur, kapotte raammodule. ) maar dat is allemaal gewoon kosteloos vervangen terwijl het niet binnen de garantie voorwaarden valt.

      Inmiddels klant voor onderhoud en zal hier zeker in de toekomst een auto willen kopen.
      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Renault trafic bij terpstra gekocht , prima auto !
      Netjes opgeleverd volgens afspraak

      Na drie weken toch pech gehad met de koppeling , een lekke drukcilinder
      Gebeld met Folkert en kon de auto onmiddellijk brengen na een noodreparatie van de ANWB
      Kreeg de service bus mee als leenauto TOP!
      Na een dag gebeld dat de bus weer klaar was dus dikke prima !

      Aanbeveling: ja
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: 11 januari ben ik bij terpstra langs geweest om een testrit te maken in een Seat Ibiza ST 1.2 diesel.
      tijdens de testrit deed alles het in en rond de auto en was ik zeer tevreden over de auto. echter wou ik graag een trekhaak bij de auto. die was te regelen met meerprijs (logisch), een week later kon ik de auto ophalen.
      zogezegd de auto 18 januari opgehaald. op de snelweg naar huis merkte ik echter dat de parrot en de radio bediening aan het stuur het neer meer deed.
      de volgende dag een telefoontje gedaan naar terpstra en ik kon de auto even langs brengen zodat ze de auto konden uitlezen.
      na ongeveer een uurtje kwam er iemand bij mij om mij te vertellen dat het bedieningspaneel stuk was en dat ze deze niet wouden repareren op hun kosten.
      dit vond ik geen juiste service en na enige discussie kwam het er op neer dat ik maar geen occasion had moeten kopen als ik een auto wou hebben waar alles het op deed en niet zo moet zitten zeiken om een klein luxe dingetje.
      Terpstra het gaat erom dat JIJ een auto aanbied met x aantal opties, je spreekt daar een prijs voor af en vervolgens doet de auto het niet meer zoals je afspreekt. zeer trieste service.
      ik ben bij de Seat/Volkswagen service punt langs geweest en deze concludeerden dat tijdens de installatie van de trekhaak de monteurs (oftewel beunhazen) van terpstra de kabels van de kabelboom kapot hebben getrokken en dan 1!!! kabeltje vervangen te hebben deed alles het in de auto weer.
      ik ben blij met de auto die ik nu heb maar de service bij terpstra is ver te zoeken tot totaal niet aanwezig!
      Aanbeveling: nee
    • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
      Ervaring: Mijn ervaring met garage Terpstra en Folkert Terpstra:
      Een 2de hands auto gekocht voor 5,900 euro met garantie pakket voor 500 euro.
      Bij de test rit werkte de ventilator(verwarming/airco) niet, een deel van de centrale vergrendeling niet(eerst niet opgemerkt) en een speaker niet.
      Na het constateren dat de C.V. niet werkte en de ventilator het opnieuw had begeven, zou dit onder garantie weer gerepareerd worden en kon ik een leen auto mee krijgen.
      De leen auto was een ramp, stonk binnen naar kattenpis en was zo vochtig dat je er doorweekt uit kwam tevens kreeg ik de auto met een lege tank mee, kon nog net een benzinestation halen.

      Bij het ophalen van de auto draaide de ventilator weer en er waren 2 sloten vervangen .
      Betreft de ventilator:
      Zelf denk ik dat als iets provisorisch gerepareerd wordt en daarna niet werkt, dat een 2de keer een provisorische oplossing niet veel meer doet.
      Helaas heb ik gelijk, de ventilator is er weer mee op gehouden.
      Bij op nieuw contact hoorde ik hetzelfde wat ik al bij de vorige 2 keer hoorde: \"breng maar langs dan kijken we er even naar\".
      Daar had ik niet zo veel vertrouwen in en ik wou dit voorzichtig bespreekbaar maken bij Folkert Terpstra, helaas werd dat niet in dank afgenomen.
      De ventilator draaide bij het afhalen van de auto dus: \"heb ik geen recht op spreken\" en \"ik heb er zelf voor gekozen om de auto bij Terpstra te kopen\".
      Ik kreeg er geen woordt tussen en heb de telefoon verbinding verbroken, ik doe namelijk niet aan eenzijdige telefoongesprekken.
      De garantie is blijkbaar tot aan de deur en niks verder. Het vertrouwen in deze garage is weg. Ik heb een andere garage gebeld om de ventilator na te kijken.

      Hier kom ik dus NOOIT en dan ook echt NOOIT meer en ik adviseer aan iedereen dit bedrijf te mijden.

      Aanbeveling: nee
    • 855 beoordelingen, gemiddeld:
    • GEWELDIG!
      Erg fijn zaken doen! Een nette prijs voor je eigen auto, om in te ruilen. Vriendelijk en behulpzame verkopers/personeel.<br/><br/>Alles was vlot en netjes afgehandeld!
      Lees meer
    • Boven verwachting, de moeie waard om zelfs vanuit Limburg
      We hadden onze Peugeot 307 uit 2003 al geruime tijd uitgeleend aan onze dochter. Waren zeer tevreden over het rijcomfort van deze topwagen en zijn transportcapaciteit. Je kon er bv in één keer het complete herfstsnoei van onze notenboom maar even gemakkelijk een kast of bed in verstouwen. Groot was onze teleurstelling toen dochter een paar zondagen geleden belde dat ze wegens oververhitting niet meer verder kon en onder begeleiding van de Wegenwacht de garage nog net had gehaald. Diagnose daar: kachelradiator (alweer) lek, maar de koppakking ook. Met 260.000 km op de klok en dagwaarde nulkommaniks was reparatie niet zinvol. Persé eenzelfde Peugeot 307 gezocht en op internet dezelfde hatchback gevonden, uit 2007 en maar 80.000 in de wielen, paar extraatjes meer dan de oude, in schitterende staat en verhoudingsgewijs aantrekkelijke prijs. Maar die stond ergens in Friesland, bij Terpstra en wij wonen 300 km zuidwaarts. Toch gebeld, want nostalgie en liefde voor deze wagen was groot. Yuri's informatie was zeer plezierig en duidelijk, beantwoordde alle vragen die onze eigen garagehouder ons had ingefluisterd. Een ingeschakelde kennis uit Drachten meldde, na enige poolshoogte dat Terpstra een gedegen kwalietsreputatie had. Gewapend met een Corona-mondkapje, vertrok ik op een vroege ochtend per trein naar Drachten, via<br/><br/>Heerenveen en vandaar met de bus naar Drachten ( dat daar de trein niet stopt!!?). In het stadscentrum stond een jongen van de Vakgarage Terpstra mij al op te wachten. Na 6 uur reizen eindelijk aangekomen. De wagen stond er als een juweeltje bij en de proefrit beviel prima. Airco kreeg nog een extra controle en beurt. Overdracht, garantie verzekering en betaling ter plekke met Yuri geregeld en met een gratis volle tank naar huis. Dat bleek precies 307km, met veel cruise-controle, snorrend en pittig. Thuis pas onder de kap gekeken( uiteraard stom van mij!). Geen smetje, geen of vlekje! Als een nieuwe motor in de showroom. Chapeau Terpstra!
      Lees meer
    • Erg prettig en goede service
      2 weken geleden heb ik mijn 3e auto hier gekocht. De auto’s zijn altijd keurig en in goede staat. 1 x ging er kort na de koop een lampje branden en dit werd toen ook keurig opgelost.<br/>De laatste keer bij de proefrit zag ik dat de tank bijna leeg was dus ik was er op voorbereid dat ik direct zou moeten tanken na aankoop. Maar toen ik wegreed zat de tank halfvol! Kijk, dat is service!<br/>Ik raad Terpstra aan omdat er volop keuze is, goede service en vriendelijk personeel.
      Lees meer
    • super goed bedrijf, erg klantvriendelijk en behulpzaam!
      Dit bedrijf is vriendelijk en klantgericht.<br/><br/>In de afgelopen week hebben wij hier een mooie auto gekocht , en hierbij erg goed geholpen om de juiste keuze te maken.<br/><br/>De afhandeling verliep goed en snel , en we konden dezelfde dag nog onze auto mee naar huis nemen.<br/><br/>applaus voor dit bedrijf en hun personeel !!
      Lees meer
    • Bedriegers zijn het!
      Als je een auto koopt, mag je ervanuit gaan dat alles werkt. Helaas heb ik een auto aangeschaft met allerlei gebreken. En dan zegt een of andere debiel die daar werkt, had je maar moeten testen. Ze verkopen auto's, maar weten zelf de staat er niet van! Een gewaarschuwd mens telt voor twee! Koop NOOIT een auto daar!
      Lees meer
    • soepele aankoop van goede auto
      soepele aankoop van goede auto
      Lees meer
    • GEWELDIG!
      Wat een fantastische garage. Dit is hoe het hoort, klant is koning.<br/><br/>Uitstekende ervaring gehad bij Vakgarage Terpstra. Ik was opzoek naar een twingo dieseltje. Veel afgezocht op internet en kwam uiteindelijk via markplaats een zeer mooie tegen voor een scherpe prijs. Berichtje via markplaats gestuurd met wat vragen over de auto. Super snel en netjes antwoord. Ben de week erop langsgegaan (vanuit Haarlem).<br/><br/>Leuk autotje en aardige verkopers! Niet opdringerig veel kennis en open en eerlijk. Paar dingetjes waar ik niet tevreden mee was (oud slangetje, airco die het niet deed en klemmetje wat ontbrak) Terplekke vervangen/ bijgevuld en keurig kunnen wachten in een afgesloten ruimte voor het papierwerk.<br/><br/>Garantie gekregen op de airco en een leuk emmertje met poetsspullen als geschenk.<br/><br/>Met plezier naar huis gereden en ik voelde dat het goed zat! Heerlijke auto waar ik elke dag met veel plezier van geniet.<br/><br/>Helaas mijn airco na 2 weken toch kapot gegaan. Gebelt voor een afspraak, ik kon snel terecht! Helaas duurde het wat langer dan verwacht en omdat ik uit Haarlem moest komen hebben zij mij kostenloos een leenauto aangeboden en de auto thuis afgeleverd !!!<br/><br/>Niet normaal wat een service en kwaliteit! Op maandag netjes de auto bij mij thuis afgeleverd met een nieuwe, goedwerkende airco.<br/><br/>Garage aan al mijn vrienden en familie aangeraden. Is de moeite zeker waard om naar toe te gaan. Zelfs als je niet in de buurt woont:)<br/><br/>Vakgarage Terpstra, bedankt !
      Lees meer
    • eerst niet tevreden,maar later super!!!
      volvo S80 gekocht met voorwaarde dat de airco zou werken ,die deed het niet ,maar ze zouden het maken. ik kreeg een week lang een leen auto mee {super} . ze hebben er alles aan gedaan om het te maken ,lukte niet en toen hebben ze er een splinternieuwe aircopomp opgezet en nu werkt ie . {na 3 tweedehands pompen } vind het een hele goede service ,en afspraken nakomen. .............als je zo door gaat hou je klanten........ mvg Erik pouwels
      Lees meer
    • Professioneel
      Een maand geleden onze auto ingeruild. Geholpen door Marco Douma. Hij dacht goed met ons mee, had verstand van zaken en gelukkig niet zo’n ‘gladde verkoper’.<br/>De auto loopt als een zonnetje, we zijn er blij mee. En de deal was zeer schappelijk. Bedankt!
      Lees meer
    • Professionele, vakkundige en klantvriendelijke ondersteuning! Top
      Op internet trof ik een interessant aanbod bij vakgarage Terpstra en besloot er te gaan kijken. Daar aangekomen werd ik direct vriendelijk onthaalt door Jesse en Marco en op een plezierige manier geïnformeerd en meegenomen in de voors en tegens van de auto. Op de route naar aankoop ervaar ik een open gesprek over mogelijkheden, prijs en verdere voorwaarden. De volgende dag heb ik een proefrit kunnen maken en na wat onderhandelingen kwamen we tot een overeenkomst. Ik vond het plezierig en professioneel en ben blij met de aankoop. Mannen, bedankt!
      Lees meer
    • Wat een fantastisch bedrijf
      Wij hebben onze 2 de auto ook weer bij dit bedrijf gekocht en gaan ook zeker onze volgende daar kopen.<br/>Het personeel is in een woord fantastisch en zeer vriendelijk, je voelt je direct op je gemak en welkom.<br/>Ze hebben veel keuze in auto's dus er is voor elk wat wils te koop. Doen dus<br/><br/>Mvg de familie Rozema
      Lees meer
    • goede prijs/kwaliteit
      uitstekende service bij aankoop 2e hands auto
      Lees meer
    • Unprofessional
      I bought a car whose price was justified only because of a declared big maintenance written in the book of the auto but without a stamp of the garage who did it. Despite the seller declared several times before i paid that the big maintenance was done by an official dealer, this was not the case. The seller declared only after i paid that it was not done at an official dealer but by a "friend". I requested invoices of the reparation and he did provide invoices with a date stamps related to purchases many months before and after it which are not linked to the big maintenance.<br/><br/>Another garage did confirm that part of those maintenance works, easier to see without dismounting the car, have not been done.<br/><br/>Absolutely unprofessional despite the Bovag logo.
      Lees meer
    • erg blij dat ik hier ben geweest!
      ik heb hier een peugeot 308 sw gekocht en ik ben hier top geholpen door de medewerkers! ik was mijn tenaamstellingcode vergeten mee te nemen van mijn inruilauto maar ik werd prettig en goed geholpen om ze online te vinden. echt een aanrader om hier een auto te kopen!
      Lees meer
    • Aankoop Mazda 626 (ruim een jaar terug)
      Nog steeds super tevreden over de Mazda 626.(onverwoestbaar) Bewijst dat je hier ook voor niet al te veel geld een goede betrouwbare auto kunt kopen.
      Lees meer
    • Super!!
      Wij zijn vanmorgen naar garage Terpstra geweest omdat wij intresse hadden in een Volvo V40 die op de website stond.<br/><br/>Daar aangekomen na gebeld te hebben zijn wij super geholpen door verkoper Marco. Niks niet opdringerig of gehijg in je nek gewoon heel rustig en relax bakje koffie tijdens het wachten.<br/><br/>De proefrit is er bij ingeschoten maar toen we thuis kwam en ik de brede glimlach van manlief zag wist ik dat het goed was.<br/><br/>Verlopig heb ik geen kind aan hem hij is helemaal blij met zijn nieuwe auto. Dus wij komen zeker terug als we weer een auto gaan kopen.
      Lees meer
    • Top service!
      Wij hebben deze garage als zeer prettig en servicegericht ervaren.<br/><br/>Proefgereden in een auto, deze beviel goed, echter wouden we er toch nog even over nadenken. Wat wij fijn vonden was dat er niet opdringerig werd gedaan en dat we er rustig over na konden - mochten denken. Werd erg goed mee gedacht over diverse praktische zaken.<br/><br/>Kortom voor ons reden om zeker terug te komen!
      Lees meer
    • Baleno rijdt al 418.000 km
      Onze Suzuki Baleno Sport, op LPG, rijdt al 418.000 km. Hoewel we geen originele klant zijn van Terpstra zitten de autopapieren nog steeds in het hoesje van Terpstra. Misschien leuk om te weten.
      Lees meer
    • Professionele en deskundige, toegankelijke verkoper
      Wij zijn bij garage Terpstra geweest omdat we een mooie Mercedes op de website gezien hebben.<br/>We zijn vriendelijk te woord gestaan, vragen waarop Marco geen antwoord paraat had heeft hij voor ons uitgezocht.<br/>Aansluitend een proefrit gemaakt. Uiteindelijk van de koop afgezien maar we houden de site in de gaten en mocht er iets geschikts binnen komen dan weet Marco ons te vinden.<br/>Een fijne ervaring!
      Lees meer
    • Een nette, vriendelijke en betrouwbare garage!
      Vandaag hebben we een mooie auto gekocht. We voelden ons direct op ons gemak in de garage. We werden vriendelijk welkom geheten, mochten eerst zelf naar de auto kijken, konden vragen stellen en hebben een proefrit gemaakt. We kregen deskundig advies van medewerker Marco. Kortom; we bevelen de garage zeker aan!
      Lees meer
    • geweldig
      heb nu al 4 auto's hier gekocht en ben blij dat er zo een bedrijf bestaat.<br/>Afgelopen week hier de auto voor mijn dochter gekocht en alles was zo geregeld. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.
      Lees meer
    • eerlijk en uitstekend auto bedrijf
      al jaren klant bij deze garage , en nog NOOIT gezeur mee gehad, eerlijk en betrouwbaar. ook in deze corona tijd gaan ze uitstekend mee om! meneer terpstra is altijd eerlijk.
      Lees meer
    • Slecht
      Inmiddels voor een 2e keer er ingetrapt<br/><br/>WAT dom van mij.<br/><br/>Auto gekocht 1 en al lekkage inmiddels gerepareerd niet door hem dit zou hij wel uitvieren bij de koop.Het betreft een oudere diesel uit 2005.Ik vroeg de verkoper nog geen fijnstof belasting toch Nee zei de verkoper deze auto niet.Vandaag de brief gekregen fijnstofbelasting.<br/><br/>IK Stoot mij niet voor een derde X kom er nooit weer.
      Lees meer
    • Nette garage waarin afspraken worden nagekomen
      Ik heb hier een Audi A4 Avant gekocht. Auto was in nette staat, afspraken zijn duidelijk, netjes en eerlijk. Directe communicatie, personeel is daarnaast vriendelijk. Ik had achteraf nog enkele vragen, deze zijn netjes beantwoord.<br/><br/>Het voelt allemaal goed en betrouwbaar aan, zeker een aanrader!
      Lees meer
    • Goede service, vriendelijke personeel en ruime keuze aan goede auto's
      Ik heb hier mijn Seat Leon ST 2014 gekocht. De verkoper benaderde mij op het moment dat ik het ook wilde. Ik kwam eerst even wat auto's bekijken voordat ik meer ging verdiepen in de auto die ik wilde. Verkoper wist waarover hij sprak en gaf mij advies over de desbetreffende auto's. Uiteindelijk na afwegen en test ritten, gekozen voor de Seat Leon.<br/><br/>Tijdens APK kwam er een klein puntje naar voren, dat telefonisch werd overlegd met mij. (handrem werkte niet) Dit werd professioneel opgepakt en zonder extra kosten verwerkt. Verder werd ik goed geïnformeerd over de keuring en werd alles netjes bij langs gegaan.
      Lees meer
    • vriendelijk
      wij hebben goede ervaring over dit bedrijf
      Lees meer
    • Top service! En ook een eerlijke prijs voor je eigen inruil auto!
      Prettig zaken doen, eerlijke prijs voor je eigen auto om in te ruilen! Er valt echt te onderhandelen.<br/>Ze zijn ook erg vriendelijk.
      Lees meer
    • Klantvriendelijk, vakkundig en goede prijs/kwaliteitsverhouding
      Via de site van Vakgarage Terpstra, zag ik dat zij een groot occasion aanbod hebben in het segment wat ik zocht.<br/><br/>Na een afspraak te hebben gemaakt, werd ik in de showroom vakkundig en vriendelijk te woord gestaan door verkoper Marco.<br/><br/>De informatie op de website was helder en kwam precies overeen met hetgeen ik bij de occasion aantrof, geen nare verrassingen.<br/><br/>Na een proefrit was het goed zaken doen met de verkoper. Geen onverwachte bijkomende kosten, oude auto inruilen geen probleem en afspraken kunnen maken over de aflevering.<br/><br/>Aflevering zeer klantvriendelijk. Toen ik met de occasion thuis kwam, lagen de laatste papieren vanuit de RDW op de deurmat. Keurig geregeld Vakgarage Terpstra!<br/><br/>Ik beveel Vakgarage Terpstra zeker aan!
      Lees meer
    • Vriendelijk en uitnodigend en vakkundig
      Ruime keuze auto's. Het bedrijf heeft een goede uitstraling. De verkopers zijn klantvriendelijk,hebben veel kennis van, hoe te onderhandelen over auto's en zijn niet opdringerig en vertellen geen fabeltjes. Ook de inruilwaarde van de huidige auto is naar tevredenheid. Marco begeleidde de jonge stageloper Jesse professinee l. Een dikke 10 voor deze beide jonge mannen,die met hart en ziel niet alleen voor het bedrijf gaan, maar ook voor de klanten.
      Lees meer
    • Vakkundige garage met bijzonder mooi onderhouden auto' s
      Onze dochter heeft hier een Fiat 500 gekocht waarbij de verkoper uitgebreid de tijd voor ons nam. Diverse verzoeken konden snel geregeld worden en na 1 week kon de auto in ontvangst genomen worden. De auto ziet er binnen en buiten verzorgd uit.<br/>Deze garage is een aanrader.
      Lees meer
    • Uitstekende zaak!
      Deal snel gesloten, auto snel mee kunnen nemen. Zeer vrindelijk personeel.
      Lees meer
    • Snelle service met prima prijs/kwaliteitsverhouding.
      Maandagochtend problemen met de auto, egr positioneringsprobleem. Met moeite op het werk gekomen en naar Terpstra gebeld. Ik kon de auto direct brengen en kon deze 's middags al weer ophalen mét nieuw onderdeel! Zo kon ik weer veilig naar huis rijden!
      Lees meer
    • niks mis mee
      Er zijn altijd mensen die denken te moeten klagen en het onderste uit de kan willen hebben, normaal gesproken reageer ik nooit op dit soort site,s<br/>Naar mijn mening een prima garage met goeie service en vriendelijke mensen (geen kouwe kak)<br/>Ik heb er een Seat gekocht van 2010 en na een paar weken bleek er toch iets mis te zijn met het uitlaatsysteem dit werd ook al had ik geen garantie gratis verholpen .. dus dikke pluim wat mij betreft<br/>mijn volgende auto zal ik ook met een gerust hart hier weer aanschaffen.
      Lees meer
    • Zeer prettige ervaring met vakgarage Terpstra
      Op zoek naar een autootje voor mijn dochter, kwam ik bij Terpstra terecht. De keuze viel op een Renault Modus uit 2004. Via mail een aantal foto's gestuurd van onze inruiler en een indicatie gekregen, voor de inruil prijs. Nadien heen geweest en snel tot een akkoord gekomen, prima geholpen door dhr. Folkert Terpstra.<br/>Bij het ophalen van de gekochte auto, hadden ze er nog 2 nieuwe achterbanden opgezet en een nieuwe veer achter, had niet gehoeven, want ik had het niet gemerkt / gezien. Kreeg er ook nog een emmer met schoonmaak spullen bij. Dus, niets dan lof voor deze garage. Eerlijke inruil prijs en prima service.
      Lees meer
    • Super service!!
      Onlangs een VW POLO bij Vakgarage Terpstra gekocht, fijne service en snelle aflevering!! Tevreden, bedankt voor de goede service!!
      Lees meer
    • Zijn zeer slecht niet nagekomen wat bij verkoop is belooft!!!!!!!
      Auto gekocht vlak voor de vakantie diverse dingen werkte niet na behoren tijdens proefrit. Deze zouden worden opgelost maar helaas. Na 1 dag wilde auto niet starten ANWB erbij geholpen en hij deed het weer op vakantie volgende dag 2 dagen later wil weer niet starten blijkt de ACCU verrot geen 520AH startstroom maar nog maar 230 AH startstroom accu laten vervangen in duitsland door opel dealer inclusief doormeten €150,00 lichter(reactie verkoper kan gebeuren) Airco gerepareerd maar niet geprobeerd opgeleverd met verstopte afvoer verder werkt de klimaat control niet naar behoren wat pas aanlicht komt bij een goed werkende airco. all met al kan wel even doorgaan terug geweest willen alles oplossen als we maar betalen ja zegt de eigenaar een auto voor zo weinig mag je alblij zijn dat hij rijdt en er een APK op zit. al met al geen vertrouwen in deze garage
      Lees meer
    • met grote frustratie ervaren!
      In april een auto gekocht te hebben bij deze garage (incl. tegen meerprijs 3 mnd. garantie) waren we erg blije eigenaar tot op moment dat we met gepiep aan de auto terug zouden komen voor de reparatie. Er werd alleen gekeken en volgens de monteur werd de probleem verholpen aan de hand van remblokken schoonmaken. We zouden terugkomen als er weer problemen zijn. Auto bleef piepen, daarvoor hebben we deze keer gekozen om niet 105 km heen en 105 km weer te rijden maar ergens in de beurt naar garage te gaan voor reparatie..<br/><br/>Daarna hebben we weer gebeld met garage omdat de auto te veel motorolie gebruikt. In 3 maanden tijd hebben we hem 4 keer moesten vullen. Had ik een mevrouw aan de lijn, ik heb de probleem verteld, ze zei ik ga even overleggen waarna ik zonder enig gehoor van mevrouw, een andere meneer aan de lijn kreeg. Die noemde niet eens zijn naam en niet eens een gedag en hoi hallo. Ik was natuurlijk beetje verbaasd, ik vroeg met wie ik sprak hij zei met de monteur. Ik heb de probleem verteld, opeens was meneer heel agressief en met een onbeschoft manier bleef hij praten. Ik kon niet eens meer concentreren om de probleem verder te vertellen. Uiteindelijk heb ik afspraak gekregen. Hij gaf aan dat we daar niet kunnen wachten, dat we daarom auto moesten brengen en weer moesten gaan. Ik vroeg of ze leenauto hadden, dat was dus ook weer niet mogelijk.! Dus we hebben met veel gedoe nog 1 auto geregeld, oppas geregeld voor me kind omdat we niet weten hoe lang het zou gaan duren, naar garage gegaan, monteur kwam bij ons en wat is het nou? Ik had jullie vorig week verwacht en niet vandaag gaf hij aan. Ik heb op papier en in mijn telefoon dezelfde dag al genoteerd wanneer ik de afspraak had. Maar meneer monteur zegt "nee was vorig week ik had het genoteerd". Het werd een welles/nietes spelletje geworden. Hij had dus geen tijd voor de reparatie. Hij wou wel alleen even kijken en een beetje olie bijgevuld en paar maanden gaan rijden gaf hij aan. Jongens,een grote frustratie
      Lees meer
    • Fijne mensen die je deskundig adviseren.
      Nadat ik contact had opgenomen om een auto te kopen verliep het vervolgens erg vlot. In no time had ik een mooie Toyota Auris Hybride gekocht tegen een erg scherpe prijs en kreeg ook nog een mooi inruilbod voor mijn auto. Twee dagen later kon ik de auto met een nieuwe APK al ophalen.
      Lees meer
    • goede service
      auto voor een beurt moest ea aan gebeuren ,prima offerte ontvangen,en auto stond op tijd gewassen klaar! rekening viel achter af mee
      Lees meer
    • Perfecte service bij aankoop jonge occasion
      Nette en verzorgde auto's. Goede prijs voor onze eigen auto terug gekregen en de nieuwe auto gekocht met een afleverpakket. Goede duidelijke omschrijving wat er gedaan word met de auto. Vriendelijke verkopers en er hangt een ontspannen zweer! Nemen de tijd om je verhaal aan te horen en gaan samen opzoek naar de juiste occasion. Wij komen zeker terug bij dit adres omdat het direct vertrouwd en goed aanvoelt!
      Lees meer
    • Gewone goede garage!
      Hier een hele mooie Opel Astra van 2014 gekocht met 148.000 kilometers. Goed en vlot geholpen en lekkere koffie! Bewust gekozen voor 'zo mee geen garantie'. Auto had volgens de dealervoorschriften alle onderhoudsbeurten gehad. Helaas 5 maanden later en 18.000 kilometers ging de koppeling kapot.<br/><br/>Vakgarage Terpstra heeft mij toen ontzettend goed geholpen! Ik heb het materiaal betaalt en de garage heeft de arbeidsuren gedaan!<br/><br/>Echt top!<br/><br/>Tijdens het verkoop gesprek werd al gezegd, mocht er iets gebeuren dan alles in de redelijkheid. Van beide kanten moet dan worden meegedacht.<br/><br/>Dit is in de praktijk ook gebleken. Bedankt! en tot de volgende keer.
      Lees meer
    • Prima service
      Occasion gekocht, geholpen door dhr. Oosterhof. Goede service, testritje maken geen probleem, koffie erbij, begrip voor het feit dat we van ver moesten komen. Vriendelijke benadering. Er werd advies gegeven over het best te plaatsen type trekhaak, hierop voor een ander type gekozen. Prima service, auto rijdt goed, tevreden.
      Lees meer
    • 2 sterren: slechter dan verwacht
      Fiat Seicento 1.1, 63-PX-PK gekocht in Juli 2018. Geen overzichtelijke onderhoudshistorie, dus niet na te gaan of distributieset vervangen was. Voor meerprijs werd dit gedaan, maar garage had hier "eigenlijk" geen zin. Half jaar later: Alle remmen en filters moesten vervangen worden. Totale rekening E500,-. Deze remmen waren al slecht bij aankoop, maar garage heeft hier niet over geïnformeerd. Volgende APK: Linker koplamp stelmotor is stuk, moedwillig met een schroef vastgezet. Garage heeft hier over geïnformeerd. Kost rond de E120,- om dit te vervangen. Kortkom, auto was technisch niet in orde bij aankoop. Van de klant moet maar worden verwacht dat hij dit soort dingen weet.
      Lees meer
    • 3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring
      Vorige jaar juni een prachtige BMW Z4 gekocht bij Terpstra. Nu een jaar verder, nog steeds zeer te vreden met mijn Cabrio. Vakgarage Terpstra TOP!!!
      Lees meer
    • 4 sterren: goede service, goed behandeld
      Onlangs een leuke Mazda 626 gekocht bij Garage Terpstra.Auto voelde gelijk goed.aan maar bij nadere inspectie kon ik de km.en montage d.riem niet vinden op de motor of sticker.Terpsta kwam met het voorstel wij de onderdelen en garage het werkloon. Vandaag de auto weer gehaald en zeg wederom net als voorgaande keren SUPER !!!!!
      Lees meer
    • 3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring
      Vorig jaar samen met mijn vader op zoek geweest naar een auto die hij kon gebruiken voor zijn werk. Uiteindelijk zijn we bij vakgarage Tersptra beland en daar vonden we een citroën Berlingo met weinig kilometers. Samen met de eigenaar e.e.a. besproken, heeft de auto van mijn vader bekeken en kwam met een goed voorstel. Hier waren we zo uit en hebben de auto gekocht. Ook het papierwerk na de tijd werd netjes en kundig afgehandeld, prima plek voor een auto als je op zoek bent.
      Lees meer
    • 4 sterren: goede service, goed behandeld
      Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Altijd tijd tussendoor voor een klein klusje zoals een lamp verwisselen of en band controleren. Na de laatste grote beurt was onze auto gewassen en waren de automaten vervangen, omdat de oude doorweekt waren. Wat een service!
      Lees meer
    • 4 sterren: goede service, goed behandeld
      Vandaag 11-03-2019 een mooie occasion gekocht bij Terpstra in Drachten Wij werden prima geholpen door Marco Douma Hij was vriendelijk en zeer behulpzaam Wij hebben onze eigen auto met een goede deal kunnen inruilen Zodat er een win win situatie is ontstaan
      Lees meer
    • 2 sterren: slechter dan verwacht
      Op 25 januari 2019 een auto gekocht. Wij hadden Van te voren vast voor de auto gebeld. Aan de telefoon werden wij vriendelijk te woord gestaan. Ook bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en ondanks de drukte ook uitgebreid te woord gestaan. Bij de testrit van de auto piepten de remmen maar dit zou volgens de verkoper bij de APK, die wij bij aankoop zouden krijgen, verholpen worden. uitendelijk trotse eigenaar geworden van de auto. Na ongeveer 2 weken begonnen de remmen toch weer behoorlijk te piepen. Wij naar een garage gegaan en het bleek dat de remmenschijven wel vervangen waren maar dat het erg goedekope schijven zijn die het piepen veroorzaakt. Wij kregen van de garage te horen dat de remschijven en blokken dus vervangen moesten worden. Daarnaast kregen wij te horen dat de koppeling versleten is en vervangen moet worden. Totale reparatie kosten bedragen 1200 euro. Verder zijn wij erg tevreden met de auto. Alleen jammer van de enorme kostenpost die binnen zo een korte tijd al bij de auto kwam. verder leuk en vlot personeel waar je, je snel op je gemak voelt.
      Lees meer
    • 5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
      Afgelopen zaterdag hebben wij hier onze "nieuwe" auto gekocht. Een Renault Clio uit 2014. Wij waren er rond 14:00 en het was er erg druk. Toch vriendelijk te woord gestaan, sleutels van de auto gekregen om deze te bekijken en een kopje koffie erbij gekregen. Voelde allemaal erg ontspannen en er werd geen druk opgelegd. Na een proefrit waren wij helemaal overtuigd. Realistische inruilprijs gekregen en alles werd netjes op papier gezet. Inmiddels rijden wij in de auto en zijn helemaal happy. De auto werd netjes afgeleverd (met een presentje). Leuk, vlot en druk bedrijf waar je, je snel op je gemak voelt. Mooie (schone!) auto's voor scherpe prijzen en leuke mensen. Bedankt!
      Lees meer
  • Beoordeel dit bedrijf:

Schrijf hier uw eigen beoordeling:

De Giek 3, 9206AS, Drachten

Map
Plan route

Foto en Bedrijfsvideo

Afbeelding website
detelelefoongids.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken (bv scripts, pixels en web beacons). Functionele en analytische cookies worden gebruikt om uw gebruik van de website te analyseren en de functionaliteit en effectiviteit van de website te verbeteren. Sommige advertenties maken eveneens gebruik van cookies. Deze cookies kunnen door ons en door derde partijen waaronder het advertentienetwerk van Google worden gebruikt om je internetgedrag binnen en buiten onze website te volgen. Hiermee kunnen advertenties aan jouw interesses worden aangepast. Meer weten over onze cookies klik dan hier.
Door verder gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het plaatsen en gebruik van de cookies