Wij hebben na 13 jaar onze Dethleffs 450DB summer edition 2002, na 13 jaar ingeruild voor een nieuwe camper 510 ER met aparte bedden bij Arjan de Vries. Wij waren aangenaam verrast om het inruilbedrag dat we kregen en ook deze caravan is weer klasse.
Wij zijn zeer tevreden over het caravanbedrijf en hoop dat ze zo door blijven gaan. Prima service.
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Ervaring: Wij hebben een nieuwe vouwwagen gekocht en na twee keer gebruiken begon het blad van de keuken al te roesten. We hebben hierover meerdere malen contact opgenomen, zowel telefonisch als per e-mail, maar we hebben worden niet geholpen. De Vries reageert nu helemaal niet meer. Aanbeveling: nee
6 april 2019
(4,5*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Ervaring: Goeie ervaring met de aanschaf van tweedehands vouwwagen. Nemen rustig de tijd alles uit te leggen en vragen gelijk een goede prijs en geen gedram om snel te beslissen. Aanbeveling: ja
3 april 2019
(0,5*)
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper Ervaring: Mijn ervaring met dit bedrijf en in het bijzonder met de, naar ik aanneem, eigenaar, dhr. A. de Vries
Woensdag Op woensdag 27 maart zag ik de advertentie voor een caravan (Dethleffs Camper 510 DB) die voor ons (mijn vrouw is gehandicapt) uitermate geschikt leek. Ik heb op die dag om 13:23 een bericht gestuurd met wat vragen en aangegeven dat we uit Den Bosch, dus van ver, kwamen. Ondertussen heb ik, zoals ik vaak doe, alle reviews opgezocht van dit bedrijf en op een enkele uitzondering na waren die zeer positief, dus ik had (nadruk op had) er een goed gevoel bij. 24 minuten later had ik een bericht terug van Andries M. met een antwoord op mijn vragen en een wat scherpere prijs. 4 minuten later heb ik gereageerd omdat ik de prijsopbouw niet goed begreep en 2 uur later werd dat nog eens uitgelegd. Weer 3 minuten later, het was mij nog steeds niet duidelijk, vroeg ik om opheldering, niks meer gehoord/gezien. Donderdag De volgende dag nog maar eens een bericht gestuurd, 2 dagen radiostilte. Vreemd. Zaterdag Op zaterdag nog maar eens laten weten dat ik het vreemd vond dat ik niets meer hoorde Zondag Op zondag om 15:43 gaf dhr. A. de Vries bericht terug met het verzoek om mijn telefoonnummer door te geven. Uiteraard heb ik dat (20 minuten daarna) gedaan en ik werd om 16:11 keurig gebeld. De prijs werd nogmaals uitgelegd, en ik heb aangegeven dat ik in ieder geval wilde komen kijken. Dhr. A. de Vries vertelde me dat er \"deze week\" een \"Roemeen\" zou langs komen die ook interesse had in de caravan en regelmatig (zoals ook later bevestigd werd) caravans opkocht, maar dat zou waarschijnlijk pas eind van de week zijn. Ik begreep daaruit dat deze \"opkoper\" de wat lastiger te verkopen en oudere caravans meenam en snapte niet goed wat dat met deze caravan van dik 7 mille te maken had. Omdat mijn vrouw op dat moment niet thuis was hebben we pas 's avonds overlegd en besloten dat ik dinsdag, indien mogelijk, vrij zou nemen en dat zij zich maandag zou voorbereiden op deze trip. Ze heeft PPMS en \"even\" naar Heerhugowaard rijden vanuit Den Bosch is voor ons een energie-vretende onderneming. Maandag Op maandag heb ik meteen geregeld dat ik vrij kon zijn, en dat ook direct (09:36) gecommuniceerd met dit bedrijf, niet alleen via Marktplaats maar ook via hun eigen contactformulier EN via de Facebook pagina omdat het bedrijf op maandag dicht is en ik dus (volgens mij) niet kon bellen, ik had alleen het bedrijfsnummer. Mijn letterlijke tekst was: 09:15: Ik wil graag morgen komen kijken naar de Dethleffs Camper 510 DB. Gisteren even telefonisch contact gehad, vandaag zijn jullie gesloten. Ik neem een snipperdag en kom in de middag langs. Kunt u dat even bevestigen? 09:36: Ik ga ervan uit dat ik dan niet voor niets kom. Mijn vrouw heeft MS en dit soort \"uitstapjes\" zijn meestal erg vermoeiend voor haar. Het is echter ook belangrijk dat ze even kan kijken en voelen. 11:13: Dat is prima . Tot morgen. Groeten A de Vries Dinsdag De volgende ochtend alles voorbereid en de hondjes ergens anders ondergebracht, vlak voordat we wegreden ging de telefoon (10:38) en dhr. A de Vries vertelde me dat de Roemeen er al was en dat deze de caravan mee wilde nemen. Uiteraard was ik totaal verbouwereerd door deze mededeling en heb hem erop gewezen dat ik een snipperdag heb genomen, alles voorbereid had, zo goed als al onderweg was en ervan uitging dat ik de eerste in de rij, zoals afgesproken, was. Dhr. A. de Vries ging weer overleggen Om 10:48 belde hij terug, ik was al onderweg, en vertelde me dat ik eigenlijk had moeten bellen want email vond ie maar niks. Ik laat het aan de lezer over om dit te beoordelen. Hij ging wederom overleggen met de \"Roemeen\" en zou terug bellen. Uiteindelijk... om 11:57, we waren op 7 minuten rijden van dit bedrijf, belde hij me en zei dat de caravan verkocht was... ONVOORSTELBAAR! Ik was woest maar heb uiteraard beleefd gereageerd dat ik het onvoorstelbaar vond en diep teleurgesteld was in deze gang van zaken. Ik snap ook wel dat de \"Roemeen\" een vaste klant is, maar ik snap niet dat ie aan twee klanten TEGELIJK een caravan wil verkopen... Als dit inderdaad de baas is hoop ik dat zijn personeel dit leest! Wat een manier van handel drijven. Let wel, deze man heeft willens en wetens iemand teleur moeten stellen want kennelijk had hij dus de caravan aan 2 personen beloofd. Uiteraard zijn er excuses gemaakt maar dat doe je, mijns inziens, als je per ongeluk iets fout doet. Dit was bewust want uiteindelijk had hij altijd of ons, of de \"Roemeen\" teleur MOETEN stellen. En dat maakt me echt kwaad en is de reden voor deze review. Het heeft me feitelijk toch een behoorlijk aantal euro's gekost (snipperdag, brandstof en tijd) en er is ook op geen enkele manier door dhr. A. de Vries compensatie geboden. Ik heb bewust een dag gewacht om dat nog even af te wachten maar uiteraard taal noch teken. Ik vind het in ieder geval schandalig om op deze manier met potentiële klanten om te gaan. M. Spooren
Aanbeveling: nee
1 oktober 2018
(5*)
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper Ervaring: Beyerland sprinter caravan gekocht. Super service, eerlijke dealer welke echt alles verteld. Wij hadden verteld wat wij dachten dat bij ons past, hier over kregen we advies ook de min punten van wat wij wilden gaan kopen. Je word niet een duurdere caravan ingepraat. Ze hebben alle tijd voor ons genomen. Tip gehad van vrienden en collega's over de betrouwbaarheid. Aanbeveling: ja
22 augustus 2018
(5*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Aanbeveling: ja
25 juli 2018
(4,5*)
Reden bezoek: Andere reden Ervaring: Gedurende 8 jaar alleen maar topervaringen, bij de aankoop, jaarlijks onderhoud en recent met de verkoop van mijn caravan. Nogmaals een TOPervaring. Aanbeveling: ja
17 juli 2018
(4*)
Reden bezoek: Andere reden Ervaring: Afspraken met de Hr de vries over inkoop van onze caravan ( maart ) in juli zonder enig probleem netjes nagekomen ! Hele snelle afhandeling vrijwaring en financiën ! Aanbeveling: ja
4 juni 2017
(4,5*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Ervaring: Nieuwe caravan gekocht, een dethleffs camper 470 ER. Mooie ruime caravan met licht interieur. Onze oude caravan ingeruild en met veel plezier zaken gedaan met het Bedrijf van de Vries. Na een enkel misverstandjes alles perfect opgelost. Wij zijn zeer tevreden over hun werkwijze. Top. Aanbeveling: ja
26 april 2017
(4,5*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Aanbeveling: ja
6 juni 2016
(4,5*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Ervaring: 2x een nieuwe Dethleffs bij Fa.de Vries gekocht, en beide keren zeer tevreden over de (inruil) prijs en service. Aanbeveling: ja
15 februari 2016
(5*)
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper Ervaring: Wij vinden het een geweldig bedrijf,na eerst een vouwwagen gekocht te hebben en na 2 jaar waren wij ervan overtuigd dat het te zwaar werd om hiermee door te gaan en na een zoektocht op het bedrijf naar een caravan bleken die te zwaar te zijn voor mijn auto en liet hij mij een kipcompact zien die wel achter mijn auto kon. kreeg een goede inruil prijs voor terug en straks gaan wij in april a.s. onze kip kalen voor het eerste kampeer weekend. wij zijn de Hr de Vries zeer dankbaar en blij met zijn menselijke omgang en eerlijkheid en vriendelijk en een zeer goede service. Aanbeveling: ja
18 augustus 2015
(5*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Ervaring: zeer correcte en klantvriendelijke houding. Correct bij verkoop en ook bij kleine aanpassingen/mankementen van een nieuwe caravan Sunlight keurig geholpen. Echt een aanrader. Aanbeveling: ja
28 juni 2015
(3,5*)
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper Ervaring: Prima koop gedaan bij de Vries. Rapido gelijk meegenomen ,klein mankement werd ter plekke opgelost... Aanbeveling: ja
23 mei 2014
(4*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Ervaring: Vriendelijke mensen en goede service Aanbeveling: ja
23 mei 2014
(4,5*)
Reden bezoek: Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen Ervaring: Eerlijk, no-nonsense en een meer dan uitstekende service. Aanrader dus. Aanbeveling: ja
23 mei 2014
(5*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Ervaring: Geweldig bedrijf uiterst professioneel geholpen en vriendelijk Aanbeveling: ja
21 mei 2014
(5*)
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper Ervaring: Wilde een kleine goedkope caravan om het eens een jaartje te proberen. Kwamen bij De Vries en werden als klant serieus en vriendelijk te woord gestaan. Verder rondgekeken, met name in Heerhogowaard waar wij heel wat foute handelaren met veel te dure caravans gezien hebben. Na een week of zo nog eens teruggegaan toen bleek dat De Vries nog precies wist wat wij wilden. Adviseerde ons een Elddis Elf. Wij zagen een truttig engels ding. Maaaarrrr........ zei De Vries, wel een hele gave en mooie. Om een lang verhaal kort te maken, wij hebben een schattig lief caravannetje gekocht, in een superconditie, voor weinig geld maar wel met een betrokkenheid van de verkoper alsof hij ons een superdeluxe turbomodel ging verkopen. Kijk, dat is nou sympathiek verkopen!!! Aanbeveling: ja
23 april 2014
(4,5*)
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel Ervaring: In het paasweekend een electrisch probleem aan de Kip caravan. Gebeld met De Vries. Na een goed advies konden we onze vakantie in ieder geval voortzetten. Na de vakantie even bij de reparatieafdeling langs geweest en ter plekke werd het probleem verholpen. Na mijn jarenlange goede ervaringen met dit bedrijf werd ik toch weer verrast door de bereidwilligheid, de deskundigheid en de souplesse. Aanbeveling: ja
26 januari 2014
(4,5*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Ervaring: jarenlange onderhoud- en koopervaring; je komt terug bij dit bedrijf omdat er met je vragen serieus wordt omgegaan en er wordt adequaat gereageerd. Aanbeveling: ja
13 januari 2014
(4,5*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Ervaring: Nieuwe Dethleffs caravan afgeleverd gekregen en ik heb een hele positieve indruk van het bedrijf gekregen, directe lijnen en duidelijke afspraken waren de opvallendste kenmerken. Aanbeveling: ja
12 januari 2014
(4,5*)
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper Ervaring: Wij zijn zeer tevreden over de service en deskundigheid van de firma de Vries. Afgelopen zomer hebben wij onze gebruikte Kip Compact gekocht waarbij wij deskundig en met veel geduld zijn geholpen. De kleine gebreken en wensen die wij bij de aankoop hadden bleken bij de aflevering allemaal netjes in orde gemaakt. Bij terugkomst van vakantie zat er een barst in de voorruit doordat we tegen een tak aan waren gereden. In samenwerking met de verzekering heeft de Vries dit geregeld en konden wij de caravan, gewassen en al, van het weekend weer ophalen Aanbeveling: ja
22 december 2013
(0,5*)
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel Ervaring: Zeer slecht!! De werkzaamheden aan mijn camper zijn zeer slordig uitgevoerd en men heeft blijk gegeven niet genoeg kennis te hebben van campers. Ik heb twee bumperhoeken laten vervangen welke scheef zijn gemonteerd en de lak van één bumperhoek bleek na montage reeds beschadigd. Verder schraapt de lak van één bumperhoek af daar deze te krap tegen het achtlichtunit is gemonteerd. Later heeft men de fietsendrager vervangen wat een verkeerd type bleek waardoor er onnodig gaten zijn geboord in mijn camper en het resultaat optisch absoluut geen schoonheidsprijs verdiend (wel rekende men extra arbeidsloon voor het meerwerk om dit type gemonteerd te krijgen). Uitbreid mailverkeer heeft tot niets geleid. Het enige wat men wil is de zaak betreffende de fietsendrager recht praten, over de bumper wordt gemakshalve niet gesproken. Helaas kan ik geen foto's als bijlage voegen om de resultaten aanschouwelijk te maken. Camperbezitters opgepast: Dethleffs Nederland kon in deze niets voor mij betekenen omdat men geen camperdealer is.
Aanbeveling: nee
29 juli 2013
(4*)
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper Aanbeveling: ja
13 juli 2013
(4,5*)
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel Ervaring: Prima service bij het caravan onderhoud bedrijf. Twee keer met een kleine spoedreparatie vlak voor vertrek van de vakantie langs geweest in Heerhugowaard. Flexibele medewerkers, no nonsens mentaliteit. Ik blijf vaste klant! Aanbeveling: ja
3 april 2013
(4*)
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper Ervaring: Tweedehands Dethleffs caravan gekocht en ingevoerd in België. Ik had reeds contact gehad met deze firma via E-mail en had reeds vooraf beslist welke caravan ik zou aanschaffen. Vriendelijk ontvangen en snel en efficiënt geholpen met alle handelingen en papieren. Een bedrijf dat ik kan aanbevelen ook al was de afstand voor mij wel er ver (200 km) Aanbeveling: ja
7 februari 2013
(4,5*)
Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper Ervaring: Ondanks dat onze vorige caravan niet bij De Vries Caravans gekocht was, kregen wij als nieuw klant toch optimale service. Toen wij vorig jaar hadden besloten onze Dethleffs caravan in te ruilen voor een groter exemplaar, kregen we een goed aanbod en uitmuntende service. Er kan altijd iets fout gaan maar toen wij 4 dagen voor onze grote vakantie stonden en onze occassionluifel op de hoekpunten ingescheurd bleek, werd dit ondanks ons onvoorzichtig handelen kosteloos gerepareerd binnen 3 werkdagen. Chapeau!!! Aanbeveling: ja
12 januari 2013
(4,5*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Ervaring: na een lange zoektocht naar een caravan zijn we teruggekomen bij dit bedrijf omdat wij hier echt zijn geadviseerd.Wij zijn uitstekend geinformeerd en deskundig geholpen. Niets was te veel en we kijken uit naar de aflevering. Aanbeveling: ja
29 november 2012
(4*)
Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires Aanbeveling: ja
29 november 2012
(0,5*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Ervaring: Zeer slecht. Bij aflevering niets gedaan aan nieuwe caravan. Fouten met montage van mover. (onbruikbaar) Luifel onjuist gemonteerd waardoor hij niet werkt. Op klachtenbrief geen enkele reactie gekregen Aanbeveling: nee
14 september 2012
(4,5*)
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper Ervaring: We hebben nu al onze 2e caravan en een vouwwagen gekocht bij de vries. we zijn begonnen met een roadmaster vouwagen en overgestap naar een caravan van Dethleffs. Het fijna en gezellige familiebedrijf geeft gewoon zeer goede service.. Basta! een prettig bedrijf met leuke medewerkers.. echt een aanrader! Aanbeveling: ja
alles zeer correct uitgevoerd naar mijn opdracht en redelijk snel alleen een belletje toen die klaar was op z'n plaats van het op halen zodat ik de stalling kon bellen om de caravan te brengen.
Er waren wat gebreken aan de Dethleffs. Uitstekend opgelost. Geen probleem. Ik ben zeer blij en dankbaar.<br/><br/>Dank je wel Arjan.<br/>Groet uit Zeeland
Onze eerste caravan bij een concullega gekocht van de Vries. Nadat deze failliet was gegaan is het onderhoud over genomen door de Vries. Onderhoud tegen vriendelijke tarieven. In 2018 was onze caravan verwoest in Italië. De Vries heeft de schade afhandeling keurig voor ons geregeld. Daar gelijk een nieuwe C-go gekocht. Bed aangepast ivm m’n lengte en extra lampjes geplaatst allemaal als service. Ik hoop nog een tijd onze huidige caravan te houden maar mocht ik een nieuwe willen komt ie zeker bij de Vries vandaan.
We waren opzoek naar een tweedehands caravan. Na bij meerdere winkels te zijn geweest zijn we geweldig geholpen bij De Vries caravans. Ze denken goed mee, hebben goed advies en communiceren heel prettig. Echt een aanrader!
keurig en snel geholpen bij problemen met onze vouwwagen
Met onze vouwwagen hadden we een kleine schade opgelopen.<br/>Dit is keurig en snel verholpen.<br/>Mensen met verstand van zaken en niet alleen klaar staan voor de grote klanten.
Leuke verkoper, maar achteraf niet zo leuk.<br/>Caravaan heeft veel gebreken die men niet heeft verteld, tevens werd ons verteld dat hij 2018 was gekeurd was niet zo was 2008.<br/>En omdat wij een caravaan kochten die niet dr hoofdprijs had .<br/>Had je garantie tot het hek.<br/>Dus mijn advies is als je er iets koopt, kijk dan allees na maar dan ook allees.<br/>Tot de gekste dingen
Wij hebben een nieuwe vouwwagen gekocht en na twee keer gebruiken begon het blad van de keuken al te roesten. We hebben hierover meerdere malen contact opgenomen, zowel telefonisch als per e-mail, maar we hebben worden niet geholpen. De Vries reageert nu helemaal niet meer.
Goeie ervaring met de aanschaf van tweedehands vouwwagen. Nemen rustig de tijd alles uit te leggen en vragen gelijk een goede prijs en geen gedram om snel te beslissen.
Mijn ervaring met dit bedrijf en in het bijzonder met de, naar ik aanneem, eigenaar, dhr. A. de Vries Woensdag Op woensdag 27 maart zag ik de advertentie voor een caravan (Dethleffs Camper 510 DB) die voor ons (mijn vrouw is gehandicapt) uitermate geschikt leek. Ik heb op die dag om 13:23 een bericht gestuurd met wat vragen en aangegeven dat we uit Den Bosch, dus van ver, kwamen. Ondertussen heb ik, zoals ik vaak doe, alle reviews opgezocht van dit bedrijf en op een enkele uitzondering na waren die zeer positief, dus ik had (nadruk op had) er een goed gevoel bij. 24 minuten later had ik een bericht terug van Andries M. met een antwoord op mijn vragen en een wat scherpere prijs. 4 minuten later heb ik gereageerd omdat ik de prijsopbouw niet goed begreep en 2 uur later werd dat nog eens uitgelegd. Weer 3 minuten later, het was mij nog steeds niet duidelijk, vroeg ik om opheldering, niks meer gehoord/gezien. Donderdag De volgende dag nog maar eens een bericht gestuurd, 2 dagen radiostilte. Vreemd. Zaterdag Op zaterdag nog maar eens laten weten dat ik het vreemd vond dat ik niets meer hoorde Zondag Op zondag om 15:43 gaf dhr. A. de Vries bericht terug met het verzoek om mijn telefoonnummer door te geven. Uiteraard heb ik dat (20 minuten daarna) gedaan en ik werd om 16:11 keurig gebeld. De prijs werd nogmaals uitgelegd, en ik heb aangegeven dat ik in ieder geval wilde komen kijken. Dhr. A. de Vries vertelde me dat er "deze week" een "Roemeen" zou langs komen die ook interesse had in de caravan en regelmatig (zoals ook later bevestigd werd) caravans opkocht, maar dat zou waarschijnlijk pas eind van de week zijn. Ik begreep daaruit dat deze "opkoper" de wat lastiger te verkopen en oudere caravans meenam en snapte niet goed wat dat met deze caravan van dik 7 mille te maken had. Omdat mijn vrouw op dat moment niet thuis was hebben we pas 's avonds overlegd en besloten dat ik dinsdag, indien mogelijk, vrij zou nemen en dat zij zich maandag zou voorbereiden op deze trip. Ze heeft PPMS en "even" naar Heerhugowaard rijden vanuit Den Bosch is voor ons een energie-vretende onderneming. Maandag Op maandag heb ik meteen geregeld dat ik vrij kon zijn, en dat ook direct (09:36) gecommuniceerd met dit bedrijf, niet alleen via Marktplaats maar ook via hun eigen contactformulier EN via de Facebook pagina omdat het bedrijf op maandag dicht is en ik dus (volgens mij) niet kon bellen, ik had alleen het bedrijfsnummer. Mijn letterlijke tekst was: 09:15: Ik wil graag morgen komen kijken naar de Dethleffs Camper 510 DB. Gisteren even telefonisch contact gehad, vandaag zijn jullie gesloten. Ik neem een snipperdag en kom in de middag langs. Kunt u dat even bevestigen? 09:36: Ik ga ervan uit dat ik dan niet voor niets kom. Mijn vrouw heeft MS en dit soort "uitstapjes" zijn meestal erg vermoeiend voor haar. Het is echter ook belangrijk dat ze even kan kijken en voelen. 11:13: Dat is prima . Tot morgen. Groeten A de Vries Dinsdag De volgende ochtend alles voorbereid en de hondjes ergens anders ondergebracht, vlak voordat we wegreden ging de telefoon (10:38) en dhr. A de Vries vertelde me dat de Roemeen er al was en dat deze de caravan mee wilde nemen. Uiteraard was ik totaal verbouwereerd door deze mededeling en heb hem erop gewezen dat ik een snipperdag heb genomen, alles voorbereid had, zo goed als al onderweg was en ervan uitging dat ik de eerste in de rij, zoals afgesproken, was. Dhr. A. de Vries ging weer overleggen Om 10:48 belde hij terug, ik was al onderweg, en vertelde me dat ik eigenlijk had moeten bellen want email vond ie maar niks. Ik laat het aan de lezer over om dit te beoordelen. Hij ging wederom overleggen met de "Roemeen" en zou terug bellen. Uiteindelijk... om 11:57, we waren op 7 minuten rijden van dit bedrijf, belde hij me en zei dat de caravan verkocht was... ONVOORSTELBAAR! Ik was woest maar heb uiteraard beleefd gereageerd dat ik het onvoorstelbaar vond en diep teleurgesteld was in deze gang van zaken. Ik snap ook wel dat de "Roemeen" een vaste klant is, maar ik snap niet dat ie aan twee klanten TEGELIJK een caravan wil verkopen... Als dit inderdaad de baas is hoop ik dat zijn personeel dit leest! Wat een manier van handel drijven. Let wel, deze man heeft willens en wetens iemand teleur moeten stellen want kennelijk had hij dus de caravan aan 2 personen beloofd. Uiteraard zijn er excuses gemaakt maar dat doe je, mijns inziens, als je per ongeluk iets fout doet. Dit was bewust want uiteindelijk had hij altijd of ons, of de "Roemeen" teleur MOETEN stellen. En dat maakt me echt kwaad en is de reden voor deze review. Het heeft me feitelijk toch een behoorlijk aantal euro's gekost (snipperdag, brandstof en tijd) en er is ook op geen enkele manier door dhr. A. de Vries compensatie geboden. Ik heb bewust een dag gewacht om dat nog even af te wachten maar uiteraard taal noch teken. Ik vind het in ieder geval schandalig om op deze manier met potentiële klanten om te gaan. M. Spooren
Beyerland sprinter caravan gekocht. Super service, eerlijke dealer welke echt alles verteld. Wij hadden verteld wat wij dachten dat bij ons past, hier over kregen we advies ook de min punten van wat wij wilden gaan kopen. Je word niet een duurdere caravan ingepraat. Ze hebben alle tijd voor ons genomen. Tip gehad van vrienden en collega's over de betrouwbaarheid.
Afspraken met de Hr de vries over inkoop van onze caravan ( maart ) in juli zonder enig probleem netjes nagekomen ! Hele snelle afhandeling vrijwaring en financiën !
Nieuwe caravan gekocht, een dethleffs camper 470 ER. Mooie ruime caravan met licht interieur. Onze oude caravan ingeruild en met veel plezier zaken gedaan met het Bedrijf van de Vries. Na een enkel misverstandjes alles perfect opgelost. Wij zijn zeer tevreden over hun werkwijze. Top.
Wij vinden het een geweldig bedrijf,na eerst een vouwwagen gekocht te hebben en na 2 jaar waren wij ervan overtuigd dat het te zwaar werd om hiermee door te gaan en na een zoektocht op het bedrijf naar een caravan bleken die te zwaar te zijn voor mijn auto en liet hij mij een kipcompact zien die wel achter mijn auto kon. kreeg een goede inruil prijs voor terug en straks gaan wij in april a.s. onze kip kalen voor het eerste kampeer weekend. wij zijn de Hr de Vries zeer dankbaar en blij met zijn menselijke omgang en eerlijkheid en vriendelijk en een zeer goede service.
zeer correcte en klantvriendelijke houding. Correct bij verkoop en ook bij kleine aanpassingen/mankementen van een nieuwe caravan Sunlight keurig geholpen. Echt een aanrader.
Wilde een kleine goedkope caravan om het eens een jaartje te proberen. Kwamen bij De Vries en werden als klant serieus en vriendelijk te woord gestaan. Verder rondgekeken, met name in Heerhogowaard waar wij heel wat foute handelaren met veel te dure caravans gezien hebben. Na een week of zo nog eens teruggegaan toen bleek dat De Vries nog precies wist wat wij wilden. Adviseerde ons een Elddis Elf. Wij zagen een truttig engels ding. Maaaarrrr........ zei De Vries, wel een hele gave en mooie. Om een lang verhaal kort te maken, wij hebben een schattig lief caravannetje gekocht, in een superconditie, voor weinig geld maar wel met een betrokkenheid van de verkoper alsof hij ons een superdeluxe turbomodel ging verkopen. Kijk, dat is nou sympathiek verkopen!!!
In het paasweekend een electrisch probleem aan de Kip caravan. Gebeld met De Vries. Na een goed advies konden we onze vakantie in ieder geval voortzetten. Na de vakantie even bij de reparatieafdeling langs geweest en ter plekke werd het probleem verholpen. Na mijn jarenlange goede ervaringen met dit bedrijf werd ik toch weer verrast door de bereidwilligheid, de deskundigheid en de souplesse.
Nieuwe Dethleffs caravan afgeleverd gekregen en ik heb een hele positieve indruk van het bedrijf gekregen, directe lijnen en duidelijke afspraken waren de opvallendste kenmerken.
Wij zijn zeer tevreden over de service en deskundigheid van de firma de Vries. Afgelopen zomer hebben wij onze gebruikte Kip Compact gekocht waarbij wij deskundig en met veel geduld zijn geholpen. De kleine gebreken en wensen die wij bij de aankoop hadden bleken bij de aflevering allemaal netjes in orde gemaakt. Bij terugkomst van vakantie zat er een barst in de voorruit doordat we tegen een tak aan waren gereden. In samenwerking met de verzekering heeft de Vries dit geregeld en konden wij de caravan, gewassen en al, van het weekend weer ophalen
Zeer slecht!! De werkzaamheden aan mijn camper zijn zeer slordig uitgevoerd en men heeft blijk gegeven niet genoeg kennis te hebben van campers. Ik heb twee bumperhoeken laten vervangen welke scheef zijn gemonteerd en de lak van één bumperhoek bleek na montage reeds beschadigd. Verder schraapt de lak van één bumperhoek af daar deze te krap tegen het achtlichtunit is gemonteerd. Later heeft men de fietsendrager vervangen wat een verkeerd type bleek waardoor er onnodig gaten zijn geboord in mijn camper en het resultaat optisch absoluut geen schoonheidsprijs verdiend (wel rekende men extra arbeidsloon voor het meerwerk om dit type gemonteerd te krijgen). Uitbreid mailverkeer heeft tot niets geleid. Het enige wat men wil is de zaak betreffende de fietsendrager recht praten, over de bumper wordt gemakshalve niet gesproken. Helaas kan ik geen foto's als bijlage voegen om de resultaten aanschouwelijk te maken. Camperbezitters opgepast: Dethleffs Nederland kon in deze niets voor mij betekenen omdat men geen camperdealer is.
Prima service bij het caravan onderhoud bedrijf. Twee keer met een kleine spoedreparatie vlak voor vertrek van de vakantie langs geweest in Heerhugowaard. Flexibele medewerkers, no nonsens mentaliteit. Ik blijf vaste klant!
Tweedehands Dethleffs caravan gekocht en ingevoerd in België. Ik had reeds contact gehad met deze firma via E-mail en had reeds vooraf beslist welke caravan ik zou aanschaffen. Vriendelijk ontvangen en snel en efficiënt geholpen met alle handelingen en papieren. Een bedrijf dat ik kan aanbevelen ook al was de afstand voor mij wel er ver (200 km)
Ondanks dat onze vorige caravan niet bij De Vries Caravans gekocht was, kregen wij als nieuw klant toch optimale service. Toen wij vorig jaar hadden besloten onze Dethleffs caravan in te ruilen voor een groter exemplaar, kregen we een goed aanbod en uitmuntende service. Er kan altijd iets fout gaan maar toen wij 4 dagen voor onze grote vakantie stonden en onze occassionluifel op de hoekpunten ingescheurd bleek, werd dit ondanks ons onvoorzichtig handelen kosteloos gerepareerd binnen 3 werkdagen. Chapeau!!!
na een lange zoektocht naar een caravan zijn we teruggekomen bij dit bedrijf omdat wij hier echt zijn geadviseerd.Wij zijn uitstekend geinformeerd en deskundig geholpen. Niets was te veel en we kijken uit naar de aflevering.
Zeer slecht. Bij aflevering niets gedaan aan nieuwe caravan. Fouten met montage van mover. (onbruikbaar) Luifel onjuist gemonteerd waardoor hij niet werkt. Op klachtenbrief geen enkele reactie gekregen
We hebben nu al onze 2e caravan en een vouwwagen gekocht bij de vries. we zijn begonnen met een roadmaster vouwagen en overgestap naar een caravan van Dethleffs. Het fijna en gezellige familiebedrijf geeft gewoon zeer goede service.. Basta! een prettig bedrijf met leuke medewerkers.. echt een aanrader!
detelelefoongids.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken (bv scripts, pixels en web beacons). Functionele en analytische cookies worden gebruikt om uw gebruik van de website te analyseren en de functionaliteit en effectiviteit van de website te verbeteren. Sommige advertenties maken eveneens gebruik van cookies. Deze cookies kunnen door ons en door derde partijen waaronder het advertentienetwerk van Google worden gebruikt om je internetgedrag binnen en buiten onze website te volgen. Hiermee kunnen advertenties aan jouw interesses worden aangepast. Meer weten over onze cookies klik dan hier. Door verder gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het plaatsen en gebruik van de cookies